Unconfigured Ad

Collapse

Dietrich Extra 360 50cc

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Jøllsrud
    • Oct 2007
    • 469

Dietrich Extra 360 50cc

Hei.

Vurderer veldig sterkt å kjøpe en sånt fly. http://dietrichaircraft.com/50ccExtr...ccExtra260.php

Men er det noen som har handla derfra før?
    Og eventuelt veit hva frakt kommer på, sendte mail, men fikk vel ikke helt svaret jeg var ute etter..

Og er det sånn at det blir billigere å bestille flere fly samtidig?
    At man eventuelt kunne gått sammen noen stykker, og kjøpt et par fly, for redusert frakt om det er tilfelle.
    Last edited by Jøllsrud; 07-07-09, 09:53.
  • ronnynorge
    • Jan 2008
    • 1231

Venter på at deres 100cc skal komme ut.Da er jeg muligens åpen for bestilling..Lyst på deres Slick 540 men det blir vel dyrt
    Ronny Andreassen
    Sunndal/Vinnu
    Fei Bao T-45 GosHawk 1:5,5
    3DHs 33" EPP
    JR 9303 2,4

Comment

• cissaman
      • Feb 2008
      • 324

Mr. Krosli her på forumet har en 75cc, nyyydelig fly. Skriv han en PM så får du nok svar.
      Bare flygreier: )

Comment

• Krosli
        • Mar 2007
        • 64

Hallo.
        Det enkleste er rett og slett og ringe Kevin Dietrich og snakke med ham selv. Han er veldig service innstilt og hyggelig. Som cissaman sier så her jeg en 75cc Extra 260 som jeg fikk i høst.
        Kvaliteten er det ikke noe og si på ikke flyegenskaper heller. Men måten han sendte det til meg på var litt kjip og dyr.
        Det var fly frakt som kosta ca 500 Dollar totalt, hvor jeg måtte hente det på flyplassen og tollklarere alt selv. Tok ca 3 uker ikke gale det men.
        Det syke er jo at Norge skal ha moms på frakte også sprøtt spør du meg.
        Men jeg anbefaler deg og ringe ham og høre om han har andre måter og få det sendt over på.
        Lykke til ihvertfall.
        Mvh
        Svein Krosli
        Mvh
        Svein K

Comment

• Jøllsrud
          • Oct 2007
          • 469

Takk for svar Krosli.

Om jeg regner kjapt på det da så havner jo bare flyet på fort 11000kr.. Det syntes er jeg litt vel i overkant for et 50cc balsafly.

Prøvde og google litt, men fant ikke noen forhandlere rundt om i verden heller.
          Får eventuelt bare vente og se hva som skjer i fremtiden da.

Comment

• Krosli
            • Mar 2007
            • 64

Hei.
            En ting som du må huske på er at ett 75 cc fly har litt større volum pluss at jeg også fikk sendt med motor og cannister noe jeg glemte og nevne.
            Dette gjør nok at du ville få den modellen du nevner med billigere frakt.
            Men ta en telefon da vel, det koster under en krone minuttet og ringe USA fra en hustelefon så regner Kevin ut ca hva du må betale for frakt og fly.
            Svein
            Mvh
            Svein K

Comment

Working...