Announcement

Collapse
No announcement yet.

1/3 skala flottører - Hvor?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • 1/3 skala flottører - Hvor?

    Skal ha meg flottører til cub'n min.
    Vet at Balsa USA har 1/3 skala flottører men lurer på om noen vet om noen andre som har, gjerne billigere. Alle forslag mottas med takk
    Espen Melby

    :D-- Fuel leads to anger, anger leads to hate, hate leads to suffering.... ("Noen" vil ha meg til å endre denne, bare glem det! ;) ) --:D

  • #2
    Mener jeg fant noen meget flotte 1/3 skala flottører for litt siden. Skal søke litt rundt og se om jeg kan finne de igjen De var i glassfiber.
    Skal du ikke selge cuben alikevel?

    Comment


    • #3
      Fant noen i glassfiber jeg også, men de kosta rundt $500... Balsa USA selger byggesett for under $170.

      Ser ut til at jeg beholder den, i hvert fall inntil videre.
      Gjør den flyklar og flyr litt med den i hvert fall. Er igjen så lite å gjøre at det er nesten flaut å ikke gjøre den ferdig hehe
      Espen Melby

      :D-- Fuel leads to anger, anger leads to hate, hate leads to suffering.... ("Noen" vil ha meg til å endre denne, bare glem det! ;) ) --:D

      Comment


      • #4
        Det er et morsomt fly. Har du en link til de glassfiberflottørene? Kunne tenke meg å kikke på de.

        Comment


        • #5
          Forresten noen som vet hva jeg evt. trenger i tillegg til settet fra Balsa USA?
          Mye å jobb å bygge de?
          Espen Melby

          :D-- Fuel leads to anger, anger leads to hate, hate leads to suffering.... ("Noen" vil ha meg til å endre denne, bare glem det! ;) ) --:D

          Comment


          • #6
            seacommander.com
            Espen Melby

            :D-- Fuel leads to anger, anger leads to hate, hate leads to suffering.... ("Noen" vil ha meg til å endre denne, bare glem det! ;) ) --:D

            Comment


            • #7
              Hvordan gikk det?

              Kjøpte du B. USA sine flottører?
              Jeg er i ferd med å starte byggingen av mine, men når jeg sorterer spantene får jeg ikke antallet til å stemme med tegningen... jeg har 4 spant for mange av nr 6 og 7 (som er like store) ser ikke at noen skal dobles, men er redd for at jeg overser noe.
              Tor Helseth
              Ålesund og Omegn Modellflyklubb

              Comment

              Working...
              X