Unconfigured Ad
Collapse
Byggebrett i balsa, hvem i Norge selger?
Collapse
X
-
Hei.
Noen som av en norsk nettbutikk som selger byggebrett i balsa?
Tenker på denne typen:
Tower Hobbies carries an expansive collection of RC cars, RC airplanes, RC boats, model trains, sot cars, and supplies for all hobbyists.
Blir dyr frakt fra statene, håper derfor noen norske butikker har tilsvarende. Noen som vet?
Kjøper gjerne privat dersom noen har slikt liggende
Jeg vil tro at det byggebrettet er i 2 cm balsa av hard kvalitet, og da er du ikke langt unna furu i konsistens (bare mye mye tyngreMMFK|MPX MC3010|MPX Royal MC|Durafly 'Old Crow' P-51D|AXN Floater|Bi-Fly 25|SIG Ninja
MPX Twin Jet|MPX Lupo|Laser Arrow|Modeltech Angel 2000|Flair Legionare|Terje(RIP)|iCharger 106b
Hirobo Shuttle: turl.no/13pc
Bi-Fly 25: turl.no/13pd
Quickie: turl.no/13pe
Dynaflite Bird of Time: turl.no/13pfComment
-
Jeg holder på å ordne meg byggebord. Har et skrivebord med helt rett bordplate. Så tar jeg korkplate i rull: http://www.klubben.no/aspx/loginVnet...4227&__redir=1
8 meter er jo i meste laget, men så kan jeg forsyne flere med det. Festes med avtagbart lim på sprayboks, så ødelegger jeg ikke bordet. Problemet med de fleste korkplater er at de er montert på porøsplate, og de buler ofte på midten. Dette kan bli bra. Må bare få ryddet skrivebordetFlisespikkeri er gøy!
Aldri for sent å gjenopplive en lykkelig barndom!
Dyrøy MFK
ps., det er ikke størrelsen det kommer an på; hastigheten derimot...........
http://rolv.infoComment
-
Fungerer ikke blåisopor da ? Jeg er i gang med en større revisjon av byggebua og da tenkte jeg å bruke blåisopor på toppen av ei vanlig bordplate. Nitro, du får stikke innom en kveld for konsultering og kaffe.Olav Moe
-- Uttrykket "flyinteressert ungdom" forteller ingenting om din fysiske alder. --
Innholdet i min hangar, sånn caComment
-
Hei
Ikke helt fornøyd med blå isoporen nei.... ikke helt flat når du kjøper den, må pusses til. I tilegg holder den nålene litt dårlig.
Ender nok opp med å bestille ekte balsa byggeplate, har hatt det før og synes det var topp. Skal bestille et byggesett fra England snart, blir nok bestilt en byggeplate i samme slengen da
Alltid klar for en kaffe eller toComment
-
mulig jeg kommer ed et idiotisk spm. her nå: hvorfor ikke korkeplate? jeg har ikke peiling på dette, men kan ikke skjønne hvorfor det ikke funker?Joakim L. T. 94-Modell
---------------------------------------------------
Aeroworks - Extra 300
Extreme Flight - Yak 54E Profile
Crrc-Pro GF26I
EG - Yak 54 26cc
Kyosho - Edge 540 .50
C Goldberg - Cub med flottører
OMP - Katana V2
those who are fearless may not live long, but those who are cautious do not live at allComment
-
Hva med gipsplate!
Hei
Ikke helt fornøyd med blå isoporen nei.... ikke helt flat når du kjøper den, må pusses til. I tilegg holder den nålene litt dårlig.
Ender nok opp med å bestille ekte balsa byggeplate, har hatt det før og synes det var topp. Skal bestille et byggesett fra England snart, blir nok bestilt en byggeplate i samme slengen da
Alltid klar for en kaffe eller to
Har ikke prøvd balsa byggeplate. Har derimot gode erfaringer med gipsplate som byggeunderlag. Helt dødt materiale som ikke slår seg. Nålene er lette å feste, og de sitter bra i posisjon.
Også lette å dra ut igjen.
Du får ta med noen nåler til byggevaren og "prøvestikke" litt.
Mvh.
Olav E.Comment
Forum Bottome ADS
Collapse
Comment