Announcement

Collapse
No announcement yet.

ønsker tips og råd om Phoenix Yak54 .40 size

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • ønsker tips og råd om Phoenix Yak54 .40 size

    Jeg har planer om å kjøpe dette flyet: Siden finnes ikke og denne motoren: Siden finnes ikke og har litt lyst til å kjøpe denne potta: Siden finnes ikke

    er dette noe å sattse på?
    er det noen mulighet for at flyet kommer til å hovre med denne motoren?
    og hvordan er denne flymaskinen i lufta sånn generelt sett?
    hvordan er denne potta vs orginalpotta med tanke på støy?

    ble mange spørsmål, men håper at noen kan gi svar på noen av de hvertfall

  • #2
    ingen som har noen formening om dette flyet?

    Comment


    • #3
      Yak 54..

      Hei
      Har storebroren til dette flyet.
      Det er en lettbygget og vellbygget fly, med unntak av at den trenger mye vekt i nesen.
      Bruker Saito 125 4t med gummifester mm og enda er batteriene plasert helt fremst i nesa.
      Kroppen på Yak en er som et gedigen avløpsrør, så du får ikke den store farten (men det er vel ikke meningen).
      Men den vil nok trives bedre med en 4T i nesen som kan svinge en stor propell for vertikal morro.
      Du finner helt sikkert mye informasjon på RCU Forums
      Der er Phoenix modeller mye beskrevet. Anbefaller deg å sjekke før du handler.

      Comment


      • #4
        takk for svar.

        nå har jeg alt godt til innkjøp av det jeg nevnte i første tråd, men jeg har ikke fått motoren ennå. har begynt sånn smått å montere flyet sammen og jeg syns det ser veldig fint ut. de på elefun sa det ikke skulle bli noe problem med vertikal morro med denne motoren her.

        så for vi se hvordan det går dette er det første akroflyet jeg kjøper, så det er sikkert ikke lenge før det er ved

        Comment

        Working...
        X