Resette passord? Klikk HER
Har du en gammel konto, men ny mail? Send en melding, så fikser vi det. Bare si brukernavn og gammel + ny mailadresse
Vi kan også smelte sammen 2 brukere til 1, hvis du har registrert deg på nytt.
Vi setter pris på at alle logger seg inn, selv om du ikke skriver noe, dette for å se aktivitet.
Lurer på om det er noen der ute som har kjøpt fly fra throttlestore, gjelder sukhoi med blå farge, vingespenn 1960mm - lengde 1930.?
Eventuellt erfaringer ang. dette flyet, har ennå ikke fått tak i produsentens navn, fordi det ikke står skrevet noen steder.
Håper det er noen som kan være til hjelp.
Easypro
har sett på den jeg og, jeg veit ikke mer en at det er veldig dårlig understellsfeste, men det kan sikkert forsterkes
Det kan bekreftes på det sterkeste. Jeg kjøpte den Extra 330`en(blå/gul) og der tok understelle knekken på første landing, fin landing var det å. Veldig sprø finer i bunnen, så dette MÅ forsterkes før maiden Jeg forsterket også med L-skinner av aluminium.
Vi leverer ikke kopier av noe stormodeller som helst.
Vi leverer standard og oppgraderte versjoner av samme modellene som Peakmodell og BME får levert fra vår produsent i China. Etter besøk på fabrikken i høst, så fikk vi bekreftet at produsenten også leverer modeller til en rekke andre "produsenter" (merkenavn) i USA og Europa. Modellene selges bare under forskjellige "merkenavn". Produsenten er kjennt for å være en av de mest seriøse i China, og enhver reel feil som måtte oppstå på disse modellene, og som kan skrives tilbake som svikt i produksjonen, vil umiddelbart bli rettet opp av produsenten.
Nesten alle modellfly (med unntak av noen få) blir i dag produsert i Østen. De bare videreselges under forskjellige merkenavn verden over.
Hvis det er så at det er funnet en svakhet i understellfestet ved noen av disse modellene, så vil vi gjerne vite mer konkret om det, så vi får tatt det opp med produsenten umiddelbart. Send oss gjerne noen gode bilder som dokumentasjon.
Vi leverer standard og oppgraderte versjoner av samme modellene som Peakmodell og BME får levert fra vår produsent i China. Etter besøk på fabrikken i høst, så fikk vi bekreftet at produsenten også leverer modeller til en rekke andre "produsenter" (merkenavn) i USA og Europa. Modellene selges bare under forskjellige "merkenavn". Produsenten er kjennt for å være en av de mest seriøse i China, og enhver reel feil som måtte oppstå på disse modellene, og som kan skrives tilbake som svikt i produksjonen, vil umiddelbart bli rettet opp av produsenten.
Nesten alle modellfly (med unntak av noen få) blir i dag produsert i Østen. De bare videreselges under forskjellige merkenavn verden over.
Hvis det er så at det er funnet en svakhet i understellfestet ved noen av disse modellene, så vil vi gjerne vite mer konkret om det, så vi får tatt det opp med produsenten umiddelbart. Send oss gjerne noen gode bilder som dokumentasjon.
Kjøpte en sånn modell hos throttlestore for en liten tid tilbake å jeg har hatt store problemer med understellet på den modellen for å si det rett ut så har jeg aldri hatt en modell som jeg har fiksa understelle mer på en den, angra den dag i dag på at jeg valgte den modellen.
hær e en adresse som lå i æska mi når æ kjøpt min sukhoi, veit ikke om denn vil jælp dæ nå mæn lægg den nu inn hær www.arfmfg.com åsså lægg æ nu ut nå bilda uttor korsn æ har jort d me reparasjon å førstærking, vil anbefal dæ å kjøp et karbon understell fra en yak 35% før d passa så å sei rætt på einaste æ mått jør va å slip a d litt i bakkant på anlægsflata såm ska skrues i flye, åsså brukt æ 4stk 6mm nylonskrua som æ borra nye håll t i både i understelle å i flye å æ bårra di sånn at di jikk i sælve motorbokken som æ førstærka me 3mm fly finer, åsså tredd æ inn ei 4mm fly finer plate dær d årginale understelle sto, ha godt me epoxy på denn åsså tok æ bort balsaen å litt film på undersia av flye åsså satt æ d nye understelle under før de jo i heilinga nå som e ett stort +,delt understell e nå som kansje funka på små modeller mæn ikke på store å tonge
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment