Unconfigured Ad

Collapse

Su26m 28%

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • easypro
    • Dec 2008
    • 8

Su26m 28%

Lurer på om det er noen der ute som har kjøpt fly fra throttlestore, gjelder sukhoi med blå farge, vingespenn 1960mm - lengde 1930.?
    Eventuellt erfaringer ang. dette flyet, har ennå ikke fått tak i produsentens navn, fordi det ikke står skrevet noen steder.
    Håper det er noen som kan være til hjelp.
    Easypro
  • opa
    • Jan 2007
    • 717

har sett på den jeg og, jeg veit ikke mer en at det er veldig dårlig understellsfeste, men det kan sikkert forsterkes
    Joakim L. T. 94-Modell
    ---------------------------------------------------
    Aeroworks - Extra 300
    Extreme Flight - Yak 54E Profile
    Crrc-Pro GF26I
    EG - Yak 54 26cc
    Kyosho - Edge 540 .50
    C Goldberg - Cub med flottører
    OMP - Katana V2

those who are fearless may not live long, but those who are cautious do not live at all

Comment

• Tomas Hestnes
      • Oct 2008
      • 88

Originally posted by opa
      har sett på den jeg og, jeg veit ikke mer en at det er veldig dårlig understellsfeste, men det kan sikkert forsterkes
      Det kan bekreftes på det sterkeste. Jeg kjøpte den Extra 330`en(blå/gul) og der tok understelle knekken på første landing, fin landing var det å. Veldig sprø finer i bunnen, så dette MÅ forsterkes før maiden Jeg forsterket også med L-skinner av aluminium.
      Last edited by Tomas Hestnes; 10-10-09, 18:54.
      Trondheim Modellflyklubb

Extra 330L 30% MT-50i
      Mustang P-51D ASP91FS
      HS Cap 232 .60 Brushless
      Mini Funtana
      ST-Model Twin dragon
      Lazer Model Colibri .25
      HK-450

Comment

• ThrottleStore.Com
        Forhandler
        • Apr 2009
        • 248

Til orientering

Vi leverer ikke kopier av noe stormodeller som helst.
        Vi leverer standard og oppgraderte versjoner av samme modellene som Peakmodell og BME får levert fra vår produsent i China. Etter besøk på fabrikken i høst, så fikk vi bekreftet at produsenten også leverer modeller til en rekke andre "produsenter" (merkenavn) i USA og Europa. Modellene selges bare under forskjellige "merkenavn". Produsenten er kjennt for å være en av de mest seriøse i China, og enhver reel feil som måtte oppstå på disse modellene, og som kan skrives tilbake som svikt i produksjonen, vil umiddelbart bli rettet opp av produsenten.

Nesten alle modellfly (med unntak av noen få) blir i dag produsert i Østen. De bare videreselges under forskjellige merkenavn verden over.

Hvis det er så at det er funnet en svakhet i understellfestet ved noen av disse modellene, så vil vi gjerne vite mer konkret om det, så vi får tatt det opp med produsenten umiddelbart. Send oss gjerne noen gode bilder som dokumentasjon.

Comment

• Tomas Hestnes
          • Oct 2008
          • 88

Originally posted by ThrottleStore.Com
          Vi leverer standard og oppgraderte versjoner av samme modellene som Peakmodell og BME får levert fra vår produsent i China. Etter besøk på fabrikken i høst, så fikk vi bekreftet at produsenten også leverer modeller til en rekke andre "produsenter" (merkenavn) i USA og Europa. Modellene selges bare under forskjellige "merkenavn". Produsenten er kjennt for å være en av de mest seriøse i China, og enhver reel feil som måtte oppstå på disse modellene, og som kan skrives tilbake som svikt i produksjonen, vil umiddelbart bli rettet opp av produsenten.

Nesten alle modellfly (med unntak av noen få) blir i dag produsert i Østen. De bare videreselges under forskjellige merkenavn verden over.

Hvis det er så at det er funnet en svakhet i understellfestet ved noen av disse modellene, så vil vi gjerne vite mer konkret om det, så vi får tatt det opp med produsenten umiddelbart. Send oss gjerne noen gode bilder som dokumentasjon.

www.throttlestore.com
          Sjekk mail du.
          Trondheim Modellflyklubb

Extra 330L 30% MT-50i
          Mustang P-51D ASP91FS
          HS Cap 232 .60 Brushless
          Mini Funtana
          ST-Model Twin dragon
          Lazer Model Colibri .25
          HK-450

Comment

• mantagsi
            • Aug 2009
            • 5

Kjøpte en sånn modell hos throttlestore for en liten tid tilbake å jeg har hatt store problemer med understellet på den modellen for å si det rett ut så har jeg aldri hatt en modell som jeg har fiksa understelle mer på en den, angra den dag i dag på at jeg valgte den modellen.

Comment

• xxl
              • Feb 2008
              • 1624

Originally posted by ThrottleStore.Com

www.throttlestore.com

Hadde ikke regnet med at skulle svare noe annet
              BOOMA Intelliswitch

Odd A Eriksen

Comment

• mantagsi
                • Aug 2009
                • 5

hær e en adresse som lå i æska mi når æ kjøpt min sukhoi, veit ikke om denn vil jælp dæ nå mæn lægg den nu inn hær www.arfmfg.com åsså lægg æ nu ut nå bilda uttor korsn æ har jort d me reparasjon å førstærking, vil anbefal dæ å kjøp et karbon understell fra en yak 35% før d passa så å sei rætt på einaste æ mått jør va å slip a d litt i bakkant på anlægsflata såm ska skrues i flye, åsså brukt æ 4stk 6mm nylonskrua som æ borra nye håll t i både i understelle å i flye å æ bårra di sånn at di jikk i sælve motorbokken som æ førstærka me 3mm fly finer, åsså tredd æ inn ei 4mm fly finer plate dær d årginale understelle sto, ha godt me epoxy på denn åsså tok æ bort balsaen å litt film på undersia av flye åsså satt æ d nye understelle under før de jo i heilinga nå som e ett stort +,delt understell e nå som kansje funka på små modeller mæn ikke på store å tonge

kjøpt føræstn mitt understell hær http://elefun.no/elefun4/aspx/produk...tegoriID=10000
                Attached Files

Comment

Working...