Unconfigured Ad

Collapse

Hangar 9 Taylorcracft

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • 10t
    • Oct 2008
    • 65

Hangar 9 Taylorcracft

Hei.
    Lurte bare på om det er noen som har erfaring med denne modellen.vil en 26ccm få plass inni cowlingeng eller vil den stikke ut. Å flyegenskapene???
  • ludachris
    • Jan 2008
    • 25

En i klubben har den gamle taylorcraft modellen fra H9, så at modellen er tilbake for salg igjen i et forøvrig nydelig eksemplar...motoren han brukte var litt over 30ccm og av gammel årgang, tror ikke det skulle vært noe problem å få moderne motorer opptil 40ccm til å passe. Personlig synes jeg anbefalt motorstørrelse virker litt puslete, men men Flyet var utrolig flott i lufta, stort, rolig og stabilt. Men kan også utfordres til mye mer enn søndagsflyging om man vil. Skulle gjerne bestilt meg et eksemplar av den nye taylorcraft modellen.
    Last edited by ludachris; 24-10-09, 10:46. Reason: glemte link

Comment

• Outlaw
      • Feb 2006
      • 348

Hadde den forrige utgaven av H9 Taylorcraft, som var litt større og hadde bl.a. hel vinge. Den fløy helt nydelig med en 150 glow 2-takt - skulle gjerne hatt en sånn igjen!
      Richard B.
      Attached Files

Comment

• 10t
        • Oct 2008
        • 65

Takker for mange gode svar. Da Lurer jeg på om jeg går for dette som vinterprosjekt. Hvilken sider er det jeg bør handle fra? Tenker da på utenlandske. Har ingen erfaring med flykjøp fra utenlandet.

Comment

Working...