Unconfigured Ad

Collapse

En gal, gal mann..

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Sniper
    • Nov 2005
    • 1386

    #1

    En gal, gal mann..

    Her er en som har et ambivalent forhold til sikkerhet..

    Geir


    3D plane - 1D brain
  • Øyvind M
    • Oct 2008
    • 837

    #2
    jeg pleier å gjøre det samme med trex 600'n min, ekke noe problem liksom
    dx7

    Trex 700LE - beastX - bls251 - align 91H - hatoriSB20FH2 - ar7100r - 3xbls451 på2SLIPO - switchglopro
    Hobbyking Radjet800 - Turnigy 2836-2350, turnigy plush 60amp, 4s turnigy lipo
    Løten MFK
    Stay Frosty

    Comment

    • elektrodude
      • Sep 2006
      • 1342

      #3
      Tja. Eg personlig ville heller gjort det der,en å hoppe ut fra trollveggen i fallskjerm. Så lenge det er bare sitt eget hode han kan hugge av, så får han nå velge den risikoen selv.
      Synest det er mye verre å se på helifolka som flyr 3D i hodehøyde fremfor en drøss med folk som er helt uvitende om hvilken fare han utsetter disse for.
      Alt som kan fjernstyres.
      ---------------------------------------------
      The problem with nitro's these days are that they arent brushless.
      Electronics run on smoke... if you let the smoke out, they stop working.
      Steinar Kvarme.

      Comment

      • Sniper
        • Nov 2005
        • 1386

        #4
        [QUOTE=elektrodude;231758]Tja. Eg personlig ville heller gjort det der,en å hoppe ut fra trollveggen i fallskjerm. Så lenge det er bare sitt eget hode han kan hugge av, så får han nå velge den risikoen selv.QUOTE]

        Jepp Og ikke er det behov for et enormt redningsapparat heller - det er bare å plukke opp de to delene han består av og kjøre ham rett til kapellet

        Men kameramannen sto kanskje langt unna og zoomet??
        Geir


        3D plane - 1D brain

        Comment

        • Kaptein Kok
          • Apr 2009
          • 296

          #5
          Skal man analysere alt til ytterste konsekvens så har man ikke mye gøy igjen. Har en del hovercatch på samvittigheten selv, men største fly er er 1.8 meter, og det var kun en gang.

          Her er noe enda større:

          Comment

          • Brumm
            • Apr 2008
            • 1816

            #6
            Originally posted by Øyvind M
            jeg pleier å gjøre det samme med trex 600'n min, ekke noe problem liksom
            Det bare kiler litt mer på fingertuppene å holde 600'en i halen?
            Logo 700 Xxtreme Vbar 5.3 Pro
            T-Rex 700N DFC Vbar 5.3 Pro
            T-Rex 500 DFC Vbar 5.3 Pro

            Comment

            • bad scientist
              • Oct 2006
              • 1506

              #7
              Trodde man hadde radio for å slippe å gjøre det der jeg...
              Ikke kast den! jeg tar`n, kan sikkert brukes til noe!

              Steinar B Johansen
              Lillehammer mfk

              Comment

              • Øyvind M
                • Oct 2008
                • 837

                #8
                Originally posted by Brumm
                Det bare kiler litt mer på fingertuppene å holde 600'en i halen?
                haha, må ærlig inrømme at jeg ble litt skremt av rotoren på 600n...

                kommer nok ALDRI til å prøve noe av det samme. fingra mine vil jeg ha til jeg dauer!
                dx7

                Trex 700LE - beastX - bls251 - align 91H - hatoriSB20FH2 - ar7100r - 3xbls451 på2SLIPO - switchglopro
                Hobbyking Radjet800 - Turnigy 2836-2350, turnigy plush 60amp, 4s turnigy lipo
                Løten MFK
                Stay Frosty

                Comment

                • Jostein
                  • Jan 2008
                  • 1161

                  #9
                  Satt liksom å venta på at han skulle mose kjerra si..:P Skuffende.
                  Jostein Gjelstad - Horten - Condor Mfk - jostein@gjelstad.net - http://www.cmfk.no

                  Comment

                  • vaffel
                    • Jun 2005
                    • 102

                    #10
                    Haha, gærn mann Det drøyeste var kanskje at han la fra seg kontrollen spør du meg. Man har mangeganget responstiden om noe skulle gå galt om han først må løpe etter kontrollen :P

                    Jeg kan være enig med de som kjører 3D helikopter i hodehøyde er rett og slett tullete. KAnskje det mest tullete jeg har sett var de som fløy en liten 250-size (tror jeg det var) inne i et TV-studio for å promote en stor RC-messe i USA. Studioet er stappfult av kabler og folk, og ting og tang - og fyren flyr rett over hodet på de stakkars ankerne som prater. Hu ene dama var helt tydelig rimelig redd, men prøvde å holde maska.

                    Veldig bra promo!

                    Det hele ender i et et dødsfall, og plutselig blir det alvorlig restrisksjoner både på kjøp, salg og bruk på alt av RC...
                    Stolt eier av;
                    CNC Fres

                    Comment

                    • strofe
                      • Sep 2004
                      • 249

                      #11
                      Originally posted by elektrodude
                      Synest det er mye verre å se på helifolka som flyr 3D i hodehøyde fremfor en drøss med folk som er helt uvitende om hvilken fare han utsetter disse for.
                      Helt enig, har sett hvordan det kan gå. Bare et under at ikke noen ble skadet eller det som værre er.........
                      Mvh
                      Bent Andreassen




                      Harstad Modellflyklubb på Facebook
                      http://www.facebook.com/#!/groups/313467363926/

                      Comment

                      • lupus49
                        • May 2008
                        • 647

                        #12
                        Jaja, han er vel ikke stort galere enn de andre som tror at et vingefly er et helikopter
                        Dessuten er ei motorsag på full guffe langt nærmere visse edlere deler.
                        RolvB - med skrekkblandet fryd!
                        Flisespikkeri er gøy!
                        Aldri for sent å gjenopplive en lykkelig barndom!
                        Dyrøy MFK
                        ps., det er ikke størrelsen det kommer an på; hastigheten derimot...........
                        http://rolv.info

                        Comment

                        • danny007
                          • Feb 2009
                          • 104

                          #13
                          jeg er sikker på at de fleste vet hva som kan gå galt.
                          Men man kan ikke gå tenke på hva om dit og datt hele tiden, da blir livet spennende.

                          Comment

                          • arhennie
                            • Mar 2008
                            • 4316

                            #14
                            Hadde flyet veltet hadde han ikke fått propellen på seg. Sånn sett er det mye farligere å hoovre ett fly noen få meter fra seg.
                            Det er mye som er farlig her i verden. Så langt har vel ingen overlevd....
                            arhennie

                            MA Whiplash 90N, Beam 600 Avantgarde, Synergy N9, Raptor 50 V2
                            http://hadelandmfk.no/
                            www.henniehobby.no/arne

                            Comment

                            • elektrodude
                              • Sep 2006
                              • 1342

                              #15
                              Denne gubben slår vel alle rekorder når det gjelder å vere gal
                              http://www.wimp.com/basejumper/ Er vel nesten like farlig som å kjøre bil hjem fra stripa etter dagens flyging
                              Alt som kan fjernstyres.
                              ---------------------------------------------
                              The problem with nitro's these days are that they arent brushless.
                              Electronics run on smoke... if you let the smoke out, they stop working.
                              Steinar Kvarme.

                              Comment

                              Working...