Gjorde det første gangen i helga, og vi brukte kun fly. Om å gjøre å skade fly(ene) til motstander(ne), og går man i bakken så har man tapt. Mao man bruker billige fly med billige komponenter. Dette er moro og god stikketrening.
Unconfigured Ad
Collapse
Dogfight er moro.
Collapse
X
-
Helt enig. Vi er en gjeng her i byen som kjøpte WWII fightere fra MS Composit via el-fly.dk i fjor og lasta de opp med billig elektronikk fra Hobbycity. De er lagd i EPP og repareres i 99% av tilfellene på stripa med smeltelim og reservepropeller. Voksne mennesker lager dyriske skrik og ler så tårene triller når de treffer/blir truffet. Fantastisk stikketrening og utrolig billig morro!
Eneste ulempen er at vi må kjøpe disse flyene i utlandet da ingen norske har de på lager
Link til et av flyene vi bruker: http://www.mscomposit.com/airplanes/...plane-epp.html.
Dette er ett i en serie med forskjellige WWII jagere. De andre er FW190, Mustang P-51D, Yak 3 og Hurricane. Nå har de akkurat kommet med Hellcat også i samme serien.
Kan anbefales på det varmeste!Mvh
Morten Aase -
Det har jeg ikke fått med meg, meg en liten mail til dem så er det sikkert flere fly i butikken rimelig kjapt..Per Reidar Bremseth
Aerowroks ultimate 20-300 (seilfly) DLE55
PA BadBoy med sc70fs
Seagull Harrier46 med os 70fs
pluss litt depron da..
Alt som går opp kommer før eller siden ned....Comment
-
.
.
Eneste ulempen er at vi må kjøpe disse flyene i utlandet da ingen norske har de på lager
Link til et av flyene vi bruker: http://www.mscomposit.com/airplanes/...plane-epp.html.
.
.
Kan anbefales på det varmeste!
Sikkert kjempe artighar dessverre ingen å fly combat med
Hvorfor ikke bruke fargede papir strimler og ungå å ødelegge
fly, eller er det kjedelig ... ?
Odd H.Comment
-
Vi tenkte på å bruke serpentinere etter flyene men fant ut at det blir mer morro og mye mer macho å gå rett i strupen på hverandre istedenMvh
Morten AaseComment
-
Vi har prøvd med kreppapir etter, men det er ikke så lett å kappe, det er lettere å treffe de andre flyene.
Vi har det kjempemorro. Bruker selvfølgelig bare billig utstyr fra HCComment
-
Her er en link til noen bilder av et par av oss i fjor. På det tidspunktet var vi 4 i klubben som fløy dogfight. Nå er vi 11-12 stk.
Mvh
Morten AaseComment
Forum Bottome ADS
Collapse
Comment