Unconfigured Ad

Collapse

Piper CubJ3-1/4 skala

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • kjege
    • Jul 2008
    • 32

Piper CubJ3-1/4 skala

Hei..!
    Skulle gjerne ha noen gode råd ang.kjøp av modell,og hvilken type bensin motor jeg kan bruke,hvor mange kubikk jeg kan putte in ,eller hva som passer.
    Takknemelig for svar.
    Mvh.Kjell
    Kjell Geir Nilsen - GOMFK - VFKM
  • affa
    Administrator
    • Jul 2002
    • 5877

Kit eller ARF?

Og du tenker bensin, ikke glow?

Kosemaskin eller maskin for starte å vise seg frem i skala?

Comment

• kjege
      • Jul 2008
      • 32

Originally posted by affa
      Kit eller ARF?

Og du tenker bensin, ikke glow?

Kosemaskin eller maskin for starte å vise seg frem i skala?
      Jeg tenker ARF og bensin.og kosemodell,begynner å bli lat og bedagelig av meg [QUOTE

Comment

• affa
        Administrator
        • Jul 2002
        • 5877

Skal du ha den fineste ARF ville jeg gått for Hangar 9 sin, men den er dyr og oppskrytt synes jeg selv. Skal man først ha en skala Cub så har film ingenting å gjøre på den.

Har selv hatt 2 stk TWM 1/4 skala Cuber, først en elektrifisert som fungerte meget bra som ble solgt etter en stund. Ble litt savn så kjøpte en ny som fikk montert Saiti 20FG som er en meget god match. Alt over 20kubikk bensinmotor er overkill.

Modellen er lettflydd og enkel å montere. Kun halehjule av hardware som bør kastes da det passer bedre på en 40. size modell....

http://www.modellflynytt.no/articles...Cub/Side1.html

The most popular 1/4 scale ARF model on the market Top quality balsa and plywood construction Built-up wings with aluminum wing joiner Premium hand iron-on covering film Comes

Comment

• kjege
          • Jul 2008
          • 32

Takk for utfyllende svar ,har faktisk tengt på den modellen du foreslår,,så jeg går nok for den
          Originally posted by affa
          Skal du ha den fineste ARF ville jeg gått for Hangar 9 sin, men den er dyr og oppskrytt synes jeg selv. Skal man først ha en skala Cub så har film ingenting å gjøre på den.

Har selv hatt 2 stk TWM 1/4 skala Cuber, først en elektrifisert som fungerte meget bra som ble solgt etter en stund. Ble litt savn så kjøpte en ny som fikk montert Saiti 20FG som er en meget god match. Alt over 20kubikk bensinmotor er overkill.

Modellen er lettflydd og enkel å montere. Kun halehjule av hardware som bør kastes da det passer bedre på en 40. size modell....

http://www.modellflynytt.no/articles...Cub/Side1.html

http://www.elefun.no/p/prod.aspx?v=4647&i=1&

Comment

Working...