Announcement

Collapse
No announcement yet.

1.204t i u-can-do 60

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • 1.204t i u-can-do 60

    heisann, har liggendes en del utstyr fra en harrier jeg tok for en stund tilbake, og er ute etter et fly som jeg kan putte utstyret inn i, jeg har ikke flydd på mangen mndr, men hører ucandoen er ganske enkel å manøvrere med, mtp 3d osv. Fikk tips om å putte i den 1.20 motoren, og at det ville gått som snus, samt noen hobbyking servoer på 10-12kg.
    Jeg har liggendes 4 servoer som jeg fikk med da jeg kjøpte brukt dx7, der ligger dei orginale servoene med som følger med i settet, men jeg fikk ikke med ror horn til dei, hvor kan jeg kjøpe horn som passer, evnt er det ok servoer å bruke i et slikt fly.

  • #2
    du kan bruke di servoene til balangserora, men til side og høyderor blir di for smått til der må du opp på 12kg di du har er på ca6kg servohorn har elefun til di...
    Delta force anilator 53 m Quickdraw 26ccm pioneer. SS66 M SG 35cc. Lynx 2m.Extreme Flight MXS 48".og Futaba 4PX . JBA 56 3.5m el Carbon seiler.
    På vei inn i Hangaren.
    Lyst på. F5B m cheapo oppsett i. Nan Omega 2.4m F5j. 1/4 DG808S 4500mm

    Comment


    • #3
      Ok, da kan jeg bruke dei kina servoene, mg995 tror jeg dei heter, skal være gode for 12kg.
      men er den motoren der overkill? den er ikke så mye tyngre enn en .90 motor.

      Edit: skrivefeil fra tlf.
      Last edited by kapia; 02-08-10, 22:47.

      Comment

      Working...
      X