Announcement

Collapse
No announcement yet.

Alu vingerør

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Alu vingerør

    Hei,

    sliter litt med å finne 25mm aluminiums vingerør (kan bruke karbon og men pris...) Leikvold har ikke inne. Kan et rør fra feks denne Clas Ohlson brukes, eller har det ikke riktige styrken til oppgave som vingerør? Modellen er en 50cc YAK-54. Evt noen som liggende? Sesongen er kort her i nord...
    Mvh Tommy Fosland
    Tromsø MFK

    Hangaren: Pilot-RC Sbach 342 36% - DLE-120 | Pilot-RC Super Decathlon 28% - DLE-55 | EF Extra 300 88" - DLE-55 | EF Extra EXP 60" - Hacker A50-14XS | RFC Sbach 1m - Hacker A20-22L | Goblin 570 -Scorpion HK-4025-1100

  • #2
    Har ett alu og ett karbonrør fra en yak 54 kjøpt på Throttlestore til overs da flyet ikek lever lengre..
    De er på 25 mm i dia, husker ikke lengden akkurat, men vil tro at det ikke er så mye forskjell.. Send en PM om du er interresert du får dem billig...
    Per Reidar Bremseth



    Aerowroks ultimate 20-300 (seilfly ) DLE55
    PA BadBoy med sc70fs
    Seagull Harrier46 med os 70fs
    pluss litt depron da..


    Alt som går opp kommer før eller siden ned....

    Comment


    • #3
      Hei.
      Den båtshaken fra Clas Ohlson vil holde bra tror jeg. Jeg kjøpte en paddelåre på Mekk da jeg ødela vingerøret på min
      50 ccm Yak 54. Den har holdt fint til mitt bruk så langt ihvertfall. Det er nå over ett år siden.
      Så løp og kjøp, og lykke til.

      Comment

      Working...
      X