Announcement

Collapse
No announcement yet.

Papirfly, sjekk dette

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Papirfly, sjekk dette

    Trenger ikke koste for å fly lenge

    !
    jnwc0meV3SI&feature=player_embedded#!

  • #2
    Tøft. Men hvor miljøvennlig er det da? Hvor mange trær går det med på en samling fly? Tipper levetiden ikke er allverden pr modell heller.

    Dessuten så er fjernstyringen veldig sårbar for påvirkningen av, tja, alt rundt, ikke bare andre som flyr.
    Thorbjørn Kirkeleit
    Haugaland Modellflyklubb

    Align T-Rex 450Sport | Align T-Rex 450SEv2 | ThunderTiger Raptor 50v2 | ThunderTiger Raptor 90 | Multiplex EasyGlider PRO Electric | Kyosho Calmato 40 Sportster | JR PCM9xII m/ Jeti Duplex modul

    Comment


    • #3
      Det der var inspirerende! Selv mer intelligente personer (aka kvinner) kan få vekket sin iboende interesse for å fly av å se den videoen.
      Anders Eiebakke
      90078513

      Comment


      • #4
        Dyktig og engasjert lærer ihvertfall!
        Vennlig Hilsen
        Arne Husby

        Liker alt som flyr. Svært interessert i flyhistorie.

        Comment


        • #5
          hvorfor i alle dager er ikke det der obligatorisk i både naturfag (barneskole) og fysikk (videregående)???
          Remi A. Sørensen - 94877903
          Leder i Lofoten RC-Klubb

          Comment


          • #6
            Veldig illustrerende. Luft er ganske solide greier, selvom det ikke ser slik ut ved første øyekast. De som måtte løpe hadde kanskje cg litt langt fram?
            Flisespikkeri er gøy!
            Aldri for sent å gjenopplive en lykkelig barndom!
            Dyrøy MFK
            ps., det er ikke størrelsen det kommer an på; hastigheten derimot...........
            http://rolv.info

            Comment


            • #7
              Originally posted by nomore View Post
              Tøft. Men hvor miljøvennlig er det da? Hvor mange trær går det med på en samling fly? Tipper levetiden ikke er allverden pr modell heller.

              Dessuten så er fjernstyringen veldig sårbar for påvirkningen av, tja, alt rundt, ikke bare andre som flyr.
              Jeg tar det for gitt at det over siterte innlegget benytter ironi som virkemiddel.

              Comment


              • #8
                Originally posted by nixxon View Post
                Jeg tar det for gitt at det over siterte innlegget benytter ironi som virkemiddel.
                Bingo! Eller spikeren på hodet
                Thorbjørn Kirkeleit
                Haugaland Modellflyklubb

                Align T-Rex 450Sport | Align T-Rex 450SEv2 | ThunderTiger Raptor 50v2 | ThunderTiger Raptor 90 | Multiplex EasyGlider PRO Electric | Kyosho Calmato 40 Sportster | JR PCM9xII m/ Jeti Duplex modul

                Comment


                • #9
                  En ARF utgave:
                  Last edited by flarssen; 30-08-10, 07:08.
                  Fred Larssen

                  Comment


                  • #10
                    jeg sammla 5 unger i går kveld, hvor 2 av dem var under 24 vi fant fram gulesider, og printern og lagde i vei gikk mangen timer før vi fikk det skikkeligt til, og kun dei eldste guttene fikk det noenlunde til er verd å prøve

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by kapia View Post
                      jeg sammla 5 unger i går kveld, hvor 2 av dem var under 24 vi fant fram gulesider, og printern og lagde i vei gikk mangen timer før vi fikk det skikkeligt til, og kun dei eldste guttene fikk det noenlunde til er verd å prøve
                      Hvor fant dere utskriftsmalene? Ligger det en .pdf fil et eller annet sted?

                      Comment


                      • #12
                        her fant jeg alt
                        Build and Surf an Origami Hang Glider on a Wave of Air - SciencetoyMaker
                        lykke til

                        Comment


                        • #13
                          Er litt lat. Tror heller jeg satser på detta:

                          Comment


                          • #14
                            Hej.

                            I behøver end ikke gå helt til USA! Se bare hvad jeres naboer holder på med....
                            Inomhus friflyg

                            Cool video Funnypark....

                            Ruben
                            Alle former for modelflyvning dyrkes med største førnøjelse...!
                            Husk 4.th Swinging Denmark F3K: www.swdk.dk

                            Comment

                            Working...
                            X