Unconfigured Ad

Collapse

Løs islagsmutter

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • surpass
    • Apr 2007
    • 833

Løs islagsmutter

Heisann. Min ultimate er nå treferdig og nesten ferdig trekt. Igår kveld monterte jeg islagsmuttere til vingefestingen, og skrudde på vingen. Istad skulle jeg skru av vingen igjen, og islagsmutteren bare roterer når jeg prøver å skru ut skruen. Så jeg får rett og slett ikke skrudd av vingen! Sinnsykt kjipt. Noen som har noen tips? Må jo være flere enn meg som har opplevd litt kjipe islagsmuttere her
  • P-51D_OLD_CROW
    • Oct 2006
    • 840

Kan du ikke prøve å dra litt i vingen slik at det blir litt spenn samtidig som du skrur?
    Stig-Arne Isaksen

Skymaster 1/6 F-16 m/Behotec JB220
    Phoenix model 1/5 P-51D Mustang m/DLE 61
    Freewing A-10 Thunderbolt II 80mm edf

Comment

• bad scientist
      • Oct 2006
      • 1506

Originally posted by P-51D_OLD_CROW
      Kan du ikke prøve å dra litt i vingen slik at det blir litt spenn samtidig som du skrur?
      Og hvis ikke det virker, så kan du klippe/kutte hodet av skruen, og dytte den ned.
      Ikke kast den! jeg tar`n, kan sikkert brukes til noe!

Steinar B Johansen
      Lillehammer mfk

Comment

• surpass
        • Apr 2007
        • 833

Originally posted by P-51D_OLD_CROW

Det har jeg forsøkt, men den sitter like fast hehe.
        Jeg får prøve å kutte av hodet på skruen, er vel kanskje det letteste. Utrolig kjipt!

Comment

• Litespeed
          • Jun 2005
          • 1064

Ha litt olje i gjengene og bad islagsmutteren med superepoxy og klem den inn der den skal være , da sittern så slipper du at den løsner og sviver rundt...utrolig kjipt , det er bare å kappe av hue med dremeln .-)
          Øyvind

www.ahmfk.com http://sportwing.no/ http://hp.nlf.no/

Comment

• surpass
            • Apr 2007
            • 833

Jepp det skal jeg gjøre Så var det bare å finne kutteskivene til dremeln da! Hvor har de gjemt seg da.. hehe.

Comment

Working...