Announcement

Collapse
No announcement yet.

deler til protech cessna 400 ?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • deler til protech cessna 400 ?

    hvem selger dette ?
    da tenker jeg på løse motor akslinger og sånn også, i og med at det går en del akslinger , hehe
    globby gjør dette, men har jo sinsykt lang leveringstid, så har kuttet dem ut, hobby24 selger noe, men ikke akslinger ..

    noen som vet om en plass ?

  • #2
    Hei Dragon.

    Om det er 3mm. aksling på motoren på Protech sin Cessna, så finner du fine herdede aklinger i gamle CD-rom drev til datamaskiner.
    Det ligger 2 sleider som linsen blir dratt frem og tilbake på inne i drevet.
    Har brukt mange av disse på mindre motorer.

    Mvh

    Kai
    Futaba 10C 2.4-35mHz-Rmilec
    GP Siren , Windrider BeeII+blunt nose.
    Blade Dancer , Naze32-Hexa
    Sig Kadet Mk II , Swift II ,
    MiniNaze32-Tri, KK2 MicroQuadd


    YouTube : http://www.youtube.com/user/kaibrattsti

    Comment


    • #3
      Jeg har bare god erfaring med Globy når det gjelder leveringstid, og jeg ser jo at de har akslingen du ser etter på lager. Kanskje du skulle prøve dem igjen?

      Comment


      • #4
        globy har jeg prøvd flere ganger. 4-5.. like treg hver gang, endatil de har deler på lager... de er slettet fra mitt minne -.-

        cd-rom... jaha, det skal jeg sjekke men er de ferdig gjenget ?
        har prøvd å gjenget herdet 3mm aksling før og det funket dårlig xD

        Comment


        • #5
          Hobbycity har jo masse av forskjellige skaft, som disse feks. Min erfaring er at så lenge de er riktig diameter så er det ikke så farlig hvilke motorer de egentlig er lagd for. Jeg har feks brukt skaft fra girbokser til børstemotorer i flere slike motorer du ser på bildet i linken. Det eneste viktige er at de har et spor for segring i den ene enden.

          Comment

          Working...
          X