Announcement

Collapse
No announcement yet.

Hipp hurra throttlestore

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Hipp hurra throttlestore

    Nå ser jeg at de har lyttet til kundene sine, og faktisk økt rabatten utover det det var tidligere.
    Da skal jeg som var negativ i forrige tråd om throttlestore ( som av en eller annen merkelig grunn ble stengt), være den første til å berømme dere for dette. Ser frem til at nye produkter blir lagt ut på supertilbud.

    Bare en liten ting:
    Throttlestore mente i forrige tråd at lite salg ble generert gjennom rc-nytt, men bare som en innformasjon til dere, så går jeg sjelden via rc-nytt når jeg skal se på sidene deres, og da blir jo statistikken lite verdt, da jeg antar dette gjelder mange andre brukere av rc-nytt også.

    Viggo

  • #2
    Jupp. Det samme gjelder for meg også. Stikker jeg innom så klarer jeg å skrive url'n selv
    Mvh
    Torbjørn Gustafson
    www.trmfk.no



    Will fly for food

    Comment


    • #3
      Spørs det...

      Hva admin synes om at man snikviderefører en allerede stengt tråd.
      Vi synest at både den tråden som ble stengt, og denne her er helt ok.
      Vi tar til oss nyttig info der hvor den er tilgjengelig.
      Og det skal være litt temperatur.

      Nettet er noe gjennomsiktelige greier.
      Samme er statestikk.
      Så vi har nok noen titalls parametere å måle hvor besøket kommer fra og hva det genererer i salg.
      Og hva det genererer av inntjening.
      Nok om det.

      Men, vi er også klar over at der er et market som er tusen ganger større en det norske markedet.
      Og dette markedet leser neppe noe fra norske forum.

      Det betyr IKKE at vi ikke skal lytte og lære av alle som har noe seriøst på hjertet.

      TS Teamet

      Comment


      • #4
        Tråden ble stoppet p.g.a. at den begynte å ese ut i mer og mer krangling som ikke ga trådstarter Svein noe mer svar på spørsmålet han stilte enn det han allerede hadde fått i de første innleggene.

        Videre var de siste innleggene fullstendig OT.

        Comment


        • #5
          Da har jeg ryddet litt i denne tråden... Antar det er det beste for alle mann
          Tom I. Arntsen

          Comment


          • #6
            Da er vi vel tilbake på den gamle linja TS sier - Admin/moderatorer gjer

            Comment


            • #7
              Det jeg mener er at det er bedre og stenge tråder enn å slette innlegg slik at folk får lese og gjør seg opp en mening selv, men mailen viser jo klart at det er håp for større takhøyde en tidligere .

              Comment

              Working...
              X