Unconfigured Ad
Collapse
MythBusters - Scaring Tory
Collapse
X
-
Jeg hadde ikke nølt ett sekund, om jeg hadde fått spm om å sitte på der..
Tror man husker den turen resten av livet.Jostein Gjelstad - Horten - Condor Mfk - jostein@gjelstad.net - http://www.cmfk.noComment
-
har allerede sett hele episoden. dessverre så er det ikke så voldsomt mer flyvning der.. men det som er, er råttsyntes det er like gøy å se på som det er å fly
carl goldberg ultimate
DJI S900
piper pawnie el kjærre
Futaba 14SG
diverse epp tjafs
Per-Egil FurusethComment
-
-
-
Dette er så lenge siden at flygeren hadde fløyet Spitfire under krigen, og jeg kommer ikke på hva slags fly vi fløy. Det var en midtvinget ganske sprek to seter, med boble canopy. Jeg syntes å huske at de kalte maskinen for Tiger, men det stemmer ikke med årstall og opplysninger jeg finne på nettet. Det var Ascor Fly Service som hadde maskinene inne for testing, og det hadde vært artig å funnet ut hva slags maskin det var. Sjekket Tiger Aircraft, og de produserte fra 1999 - 2006. Men dette var i tidlig 80 tall.
Noen som kan hjelpe meg med å finne ut hva vi fløy?
Glemmer aldri opplevelsen, selv om jeg ikke husker flytypen.Last edited by ArneH; 22-10-10, 10:03.Vennlig Hilsen
Arne Husby
Liker alt som flyr. Svært interessert i flyhistorie.Comment
-
Jeg tenker straks på F-5...? Freedomfighterne som vi hadde noen av inntil nylig på Rygge.Absolutt ikke NLF-medlem lenger!Comment
Forum Bottome ADS
Collapse
Comment