Announcement

Collapse
No announcement yet.

akro fly til os 46 motor

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • akro fly til os 46 motor

    Har en os 46 motor som jeg vil ha et passende fly til, og ønsker anbefalinger. Vil ha en kjerre som tåler mye og er enkel og reparere. Her skal det flys. så mitt spørsmål er om det er noen som har noen gode modeller og anbefale

  • #2
    Denne kan anbefalest flyr de meste av acro og er nesten uknuselig jeg hadde en slik en for noen år siden og hadde den lenge. tålte harde landinger og lave deadstick men den tålte ikke full speed ned i asvalten fra 50høyde. he.he flott modell som man har lenge

    404 Not Found..
    Delta force anilator 53 m Quickdraw 26ccm pioneer. SS66 M SG 35cc. Lynx 2m.Extreme Flight MXS 48".og Futaba 4PX . JBA 56 3.5m el Carbon seiler.
    På vei inn i Hangaren.
    Lyst på. F5B m cheapo oppsett i. Nan Omega 2.4m F5j. 1/4 DG808S 4500mm

    Comment


    • #3
      Takk for råd. Har sett modellen i action før både til vanns og til lands. Den ser ok ut. Men det anbefales etter som jeg ser større motor til den. Og er det noen som har andre forslag vil jeg gjerne høre de

      Comment


      • #4
        Rainbow'en fra TS er iallefall lett å reparere og flyr bra.
        Last edited by Kyrre; 31-10-10, 16:32.

        Comment


        • #5
          Originally posted by est View Post
          Takk for råd. Har sett modellen i action før både til vanns og til lands. Den ser ok ut. Men det anbefales etter som jeg ser større motor til den. Og er det noen som har andre forslag vil jeg gjerne høre de
          Jeg hadde asp 46 i min og de var mere en nok krefter i den.
          Delta force anilator 53 m Quickdraw 26ccm pioneer. SS66 M SG 35cc. Lynx 2m.Extreme Flight MXS 48".og Futaba 4PX . JBA 56 3.5m el Carbon seiler.
          På vei inn i Hangaren.
          Lyst på. F5B m cheapo oppsett i. Nan Omega 2.4m F5j. 1/4 DG808S 4500mm

          Comment


          • #6
            Jeg kan ambefale en Super Sportster, den flyr bra og passer flott til .46 motor Den har holdt lenge også og har vert igjennom mye rart!
            GP Super Sportster 40 MKII ARF

            Ellers så har jeg en Laser .40, den er ikke flydd men ser ut til å være av bra kvalitet.
            Phoenix Model Laser .40 F3A ARF
            Last edited by patternplanes; 31-10-10, 23:10.
            Kristoffer Rosmo
            Vingtor RC Klubb
            Great Planes Super Sportster 40
            SebArt Wind S110
            Clik 2.0

            Comment


            • #7
              TWM LA Racer 40 ARF
              anbefaler denne meget sterkt.
              utrolig morsom sak, og hovrer med os 55 som jeg har i.
              mer enn nok krefter med os 40, som jeg har sett den flydd med.
              løp og kjøp
              Lower, Lower, oops.
              Flyr mest elektromodeller, og noe bensin/glow.

              Comment


              • #8
                Har sett på TWM La racer 40. Likte den godt av utseende og har erfaring med TWM.

                Comment

                Working...
                X