Announcement

Collapse
No announcement yet.

Litt satt ut!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Litt satt ut!

    Må bare få lufte noen tanker. Er på jakt etter bensinkjerre og seff på hugget etter annonser på rc-markedet hver dag. Har sikla på en modell et par-tre dager før jeg idag tok kontakt med eier. Pris var satt til 8 lapper, men seriøse bud ville bli vurdert.
    Før første kontakt hadde jeg en klar mening om et bra bud, men etterhvert viser det seg at annonsen forteller NULL om tilstand på utstyret.
    Hvorfor legger man ut ting til salgs uten å kort redegjøre for varens tilstand. Blir bare lei meg når mailing ender i dårlig stemning. Man må jo spørre når det er et hav av avstand fra annonse til virkelighet!
    Terje Pedersen

    Indre Østfold Modellflyklubb

    91399490

  • #2
    Er ikke så lenge siden en kar østpå solgte en jetmodell til Bergen... 2 ganger... Sa ja til en kjøper og han bekreftet at han skulle ha den. Mens han holdt på å orge transport med flyttebyrå, ringte en annen Bergenser og spurte om den var solgt, neida, bare å komme å hente. det endte opp i en del debatt lokalt her borte, og enden på visa ble at han første fikk den, men måtte betale en KLEKKELIG frakt til han som kjørte for å hente.

    Selgeren er nå merket som "hold deg unna" i alle bøkene her i Bergen iallefall. Det er forsåvidt også andre gang han roter det til. Sist solgte han en radio som det skulle følge mottakere med, men mottakerne kom aldri.

    Så det er bare å passe på.. det er "luringer" overalt...
    Anders Hauge

    www.hang.no - Norges nye HANG-side!

    www.JetsOfBergen.no
    rc.andersh.com

    Byggeblog 3,6m SkyLink 100ccm (Cessna)
    Byggeblog FPV SailCam Easyglider
    Byggeblog for Eurosporten
    Byggeblog for H9 Cessna med selvstarter og lys

    There is nothing left in my right brain, and there is noting right in my left brain....

    Comment


    • #3
      Bare for å ha det sagt, mener ikke at vedkommende her er kjeltring. Bare så håpløst å måtte spørre ut for å oppdage defekter. Umulig å by da vel.. Mye bedre om alle kunne være ærlige og si mest mulig om varen i stedet for at annonsen virker nesten for god til å være sann.
      Terje Pedersen

      Indre Østfold Modellflyklubb

      91399490

      Comment

      Working...
      X