Unconfigured Ad

Collapse

35 Mhz snart en saga blott???

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • -Exlex-
    Forhandler
    • Nov 2003
    • 793

35 Mhz snart en saga blott???

Ved hendvendelse til en av våre større forhandlere fikk min kamerat nettop beskjed om at krystaller i rett frekvens var ute av sortimentet og at det antagelig ikke var å oppdrive lenger da 35 Mhz var på veg ut og ikke var i produksjon lenger, dette gjalt merket Hitec. Noen som kan bekrefte eller avkrefte dette??
    Hvor lenge har man deleansvar nar man selger en ny radio??

[Helgøya Modelflyklubb (Ringsaker)
  • spitmk16
    • Oct 2005
    • 1367

Originally posted by -Exlex-
    Ved hendvendelse til en av våre større forhandlere fikk min kamerat nettop beskjed om at krystaller i rett frekvens var ute av sortimentet og at det antagelig ikke var å oppdrive lenger da 35 Mhz var på veg ut og ikke var i produksjon lenger, dette gjalt merket Hitec. Noen som kan bekrefte eller avkrefte dette??
    Hvor lenge har man deleansvar nar man selger en ny radio??
    Det er ingen lov som sier at dersom man selger ett produkt, skal man ha deler til produktet. Så svaret er 0 dager for ditt vedkommende. At butikker/siter har deler, er fordi de vil gi service eller mener at de kan tjene penger på det.

Hadde det vært krav om delelager for alle produkter som selges i Norge, tipper jeg at vi hadde blitt rimelig fattig på produkter som hadde blitt solgt.
    Begynte å fly i 2005 år. Eier av Formosa 2, Outrage G5 og Trex 450 Sport og noen billige innefly. Holder på kun med EL, og det vil jeg fortsette med. Fortsatt mye å lære i denne fantastiske hobbyen.

Comment

• Guest

#3 Unapproved
      Tror nok krystaller blir solgt en stund enda. Noen gidder kanskje ikke fylle opp lageret igjen.

Comment

• -Exlex-
        Forhandler
        • Nov 2003
        • 793

Greit nok at man ikke har deleansvar..
        spørsmålet var altså om krystaller ikke var å oppdrive fra distrubitør lenger pga at det ikke produseres lenger ...

[Helgøya Modelflyklubb (Ringsaker)

Comment

• lpriis
          • Jan 2005
          • 534

fikk det samme svaret fra elefun jeg og.men fant heldigvis hos nordtrading
          Lars Petter Nesse

Votec 322 40% 3W170cs
          Extra 330 40% 3W212cs

Comment

Working...