Så hvordan er tilstanden i heimen deres når det stadig dukker opp svære pakker på døra?
Unconfigured Ad
Collapse
Hvordan forklarer dere kjerringa evt mannen det nye flyet som kom med posten?
Collapse
X
-
Hvordan forklarer dere kjerringa evt mannen det nye flyet som kom med posten?
Tags: None -
De dukker ikke opp hjemme, men på jobben..Jostein Gjelstad - Horten - Condor Mfk - jostein@gjelstad.net - http://www.cmfk.no -
Lurer jeg og på!! Fikk forklaringsproblem når det kom en liten MPX Parkmaster forleden. Hun vet ikke hva som ventes fremover; utstyr til Parkmaster, DLE30 og masse servoer, og tilslutt skal det en 30cc modell inn dørene (ikke bestilt, ikke bestemt meg for hvilken enda).
Håper lovnadene mine om at 3 modeller skal ut, holderMvh Tommy Fosland
Tromsø MFK
Hangaren: Pilot-RC Sbach 342 36% - DLE-120 | Pilot-RC Super Decathlon 28% - DLE-55 | EF Extra 300 88" - DLE-55 | EF Extra EXP 60" - Hacker A50-14XS | RFC Sbach 1m - Hacker A20-22L | Goblin 570 -Scorpion HK-4025-1100Comment
-
Ikke noe problem!
Det gjelder bare å finne den rette partneren
Vi har vært gift i ca 10 år og når jeg ønsker ett nytt fly er det ingen som rynker på nesa. For en tid tilbake fortalte jeg henne at jeg hadde innmari lyst på ett fly til 25 000. Da kan du jo kjøpe det sa hun. Hvis du kansje selger noe av det du ikke bruker lenger har vi sikkert plass til det også
Jeg skjønner egentlig ikke hvorfor noen skulle klage heller. Begge jobber og begge setter av 10-12000 hver måned til en felles konto som lån og faste utgifter betales fra. Vi har laget en bufferkonto i tilfelle uforutsette utgifter og vi handler mat sånn ca like ofte. Hvis jeg har 5000 etter alt er betalt en måned kan jeg gjøre som jeg vil med de. Ønsker hun å bruke sin del på seg selv griner ikke jeg av den grunn heller.
Vi er ærlige, forteller hverandre "hvor landet ligger" og stoler på hverandre. Begynner man å lyge å tulle tror jeg det er det dette som skaper krangelen etterhvert.
Eller har jeg misforstått noeTor Helseth
Ålesund og Omegn ModellflyklubbComment
-
#8 UnapprovedSamme her. Hun vet stort sett om alt. Tar det veldig bra bare så lenge vi får betalt hus, regninger og følger opp veslejenta.
Men jeg var litt nervøs når jeg ikke hadde sagt i fra om den nye 40% som sto i stua en dag hun kom fra jobb.
Men det var visst ikke noe problemComment
-
Rett hjem i postkassa her... Hu kjenner som regel til det meste, hvertfall det som koster littOlav Jørgensen
Low & fastComment
Forum Bottome ADS
Collapse
Comment