Trenger hjelp til og justere min irvine 52 motor, tips?
Unconfigured Ad
Collapse
Justering av irvine 52 motor?
Collapse
X
-
Justering av irvine 52 motor?
Fly: Protech Giles 202, Black horse Sukhoi SU-31, Pt-60, At-6 texan, Arc Beaver, F-27C stryker, Click V2, Yak 55, P 47 thunderbolt, P 51d mustang, Laser 3D, Bad Boy V2, og noen vrak.
Heli: Raptor 50 (kopi), Raptor 90SE, Horibo Shuttle Z, kyosho falcon, og Trex 500 (kopi).
Bil: Savage.
Båt: Pro boat Thundercat 31og Kyosho lamborchini.Tags: None -
Trenger hjelp med justeringsnålene og hvor lang inn/ut de skal stå? Har ikke manualen, kjøpte den brukt da den satt i et fly...Fly: Protech Giles 202, Black horse Sukhoi SU-31, Pt-60, At-6 texan, Arc Beaver, F-27C stryker, Click V2, Yak 55, P 47 thunderbolt, P 51d mustang, Laser 3D, Bad Boy V2, og noen vrak.
Heli: Raptor 50 (kopi), Raptor 90SE, Horibo Shuttle Z, kyosho falcon, og Trex 500 (kopi).
Båt: Pro boat Thundercat 31og Kyosho lamborchini.Comment
-
Følger du denne beskrivelsen Nitro Engine Tuning Tips for Your RC Airplane! så skal du være godt på vei.
Hadde selv denne motoren i det første flyet jeg handlet, en høyvinget trainer som var beregnet for at motoren skulle monteres riktig vei opp. Den sveiv som bare det, men da jeg var ferdig med trainer stadiet og handlet meg nytt fly, falt valget på en 3d sak som var beregnet for at motoren skulle monteres opp/ned, da kom problemene. Motoren hadde virket perfekt i traineren, jeg rørte ikke noen ting på forgasser når jeg monterte den over på 3d saken, men motoren ville ikke svive rent. Endte faktisk med at jeg måtte montere den på ett annet fly, denne gangen rett veg...Og alle problemene forsvant. Dette var tilfelle på to identiske motorer. Så har du montert den opp ned så kan du prøve å legge flyet på ryggen når du stiller inn motoren og se om det hjelper.Comment
-
Supert! TakkHar samme problem ja, siden når jeg flyr opp ned så dør motoren ut ja.. En i klubben hadde en sånn motor i et 3d fly som den satt opp ned og den var det mye krøll med.. Skal prøve det ja.
Fly: Protech Giles 202, Black horse Sukhoi SU-31, Pt-60, At-6 texan, Arc Beaver, F-27C stryker, Click V2, Yak 55, P 47 thunderbolt, P 51d mustang, Laser 3D, Bad Boy V2, og noen vrak.
-
Den er greiFly: Protech Giles 202, Black horse Sukhoi SU-31, Pt-60, At-6 texan, Arc Beaver, F-27C stryker, Click V2, Yak 55, P 47 thunderbolt, P 51d mustang, Laser 3D, Bad Boy V2, og noen vrak.
-
Er vel siste utvei, men jeg fikk min til å svive greit opp ned hvis jeg matet den med 30% nitro beregnet for rc bil. Er nok ikke sunt for motoren, men alternativet var jo å la den ligge i skuffen. Brukte den ett par sesonger med denne blandingen, flyet ligger i tusen knas i skogen og motoren ligger i skuffen klar til kampComment
-
du kan også sende en mail hit og be om en manual til motoren din.. bruk da engelsk..
justengines@enterprise.netsyntes det er like gøy å se på som det er å fly
carl goldberg ultimate
DJI S900
piper pawnie el kjærre
Futaba 14SG
diverse epp tjafs
Per-Egil FurusethComment
-
Ja har fiktisk vert inne på den tanken jaHehe ikke bra
-
jeg fant akkuratt manualen her på en annen siden jeg, men takk for tipsetFly: Protech Giles 202, Black horse Sukhoi SU-31, Pt-60, At-6 texan, Arc Beaver, F-27C stryker, Click V2, Yak 55, P 47 thunderbolt, P 51d mustang, Laser 3D, Bad Boy V2, og noen vrak.
Forum Bottome ADS
Collapse
Comment