Unconfigured Ad

Collapse

Extra 300

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • aslerasle
    • Jul 2002
    • 14

Extra 300

Jeg ønsker å kjøpe en extra 300 ARF
    30. eller 40. size. (Har en 46. motor liggende)Hvilken produsent skal jeg velge? Jeg har hørt at seagull sitt fly har balsa av dårlig kvalitet, og har dårlig tilpassede deler. Hva med Ilsan, Carl Goldberg, osv. Hvem sin extra 300 er best? takknemlig for svar...
  • Natrajk
    • Feb 2002
    • 195

Jeg har en The World Models Extra 300 .30. Den er i 30 size med motor opp til .32 size.

Jeg har en OS .32 fx i snuten på den, men skulle gjerne hatt mer. Tror en .40 fx er perfekt, men .46 blir kanskje for stort.

Ellers kan jeg si at denne modellen er veldig bra. God kvalitet på både bygging, trekking og delene.

Kjartan

<font size=-1>[ Denne Beskjed ble redigert av: Natrajk den 2002-07-09 16:27 ]</font>
    mvh Kjartan

Comment

• Thomas Revå
      • Apr 2002
      • 150

Jeg synes World Model Capen for tung, blir ikke så god å fly. Har den ikke selv, men har prøvd den. Prøver å finne alternativer her, men av en eller annen grunn har Cap en tendens til å bli litt tung, i alle fall de små.

Comment

• Natrajk
        • Feb 2002
        • 195

Vet ikke noe om Cap'en deres, men denne Extra modellen skal veie rundt 1900g ferdig bygget. Vingespennet er på 132cm. Så dette er en lett modell, den flyr som en drøm!

Kjartan
        mvh Kjartan

Comment

• Thomas Revå
          • Apr 2002
          • 150

Var visst en feil i innlegget mitt, mente extra, ikke cap.

Comment

• aslerasle
            • Jul 2002
            • 14

Hva med VMAR extra 300 .40 size? Har noen prøvd dette flyet?

Comment

• fredde
              • Aug 2002
              • 2

Har selv nettopp kjøpt og montert en Extra 300s fra seagull. Balsakvaliteten kan jeg desverre lite om men delene passet som lego. Har fått flere med erfaring til å titte på den etter at jeg leste innleggetditt og de sier at modellen er helt på høyde med andre leverandører når det gjelder kvalitet. Men jeg vet så absolutt ikke, kanskje de bare trøster meg

Comment

Working...