Resette passord? Klikk HER
Har du en gammel konto, men ny mail? Send en melding, så fikser vi det. Bare oppgi brukernavn og gammel + ny mailadresse
Vi kan også smelte sammen 2 brukere til 1, hvis du har registrert deg på nytt.
Vi setter pris på at alle logger seg inn, selv om du ikke skriver noe, dette for å se aktivitet.
Hei. Er nå nesten ferdig med montering av en phoenix diabolo. Denne har en rcgf 15cc.
Så ser jeg at diverse nettbutikker selger "conversion kit" slik at du kan bruke orginal tanken til bensin.
Hvordan vet jeg at disse passer til akkurat min tank? Syns det var elendig utvalg, hehe.
E ikkje d ganske standarisert, hullet i tankene...
Sulivan og dubro har no samme størrelse:
Men du trenger no egentlig bare den brune gummien : Dubro Kork til Tank for bensin - - Norwegian Modellers
skulle passe på d meste
Svein Roe
----------------
Skymaster F-15 - Nexus Mk II Boomerang Sprint - Simjet 2250
Starfire II P-60
C-arf Extra 2,3 - DA 50
EF Extra 91" - DA 60
EF Edge 48"
Ventus 4m
Mini Nyx
Takker for svar Den korken kjøpte jeg sammen med flyet, men den er for liten. Så er derfor jeg syns det er litt vrient å vite hva som passer. Hadde vært enklere om de solgte komplette bensintanker.
Svein Roe
----------------
Skymaster F-15 - Nexus Mk II Boomerang Sprint - Simjet 2250
Starfire II P-60
C-arf Extra 2,3 - DA 50
EF Extra 91" - DA 60
EF Edge 48"
Ventus 4m
Mini Nyx
Er standard tanken som fulgte med flyet. Men den var litt i minste laget synes jeg, så mulig jeg kjøper en større.
Går utifra at den "korken" du linket til passer på dubro og sullivan tankene, så da går jeg for det
Nå er vel forbruket på en bensin motor veldig mye mndre en på en nitro motor så orginal tanken er sikkert stor nok er vel ingen vits i å ha masse vekt i bensin som ikke blir brukt opp
Tom Nohr
Tennisveien 9
2450 Rena
Frsky taranis 9+
Turnigy H.A.L. hexacopter. m/naza.m og nex5r
Fieseler storch fra black horse m/ngh gf38
+ diverse små ting
Det er sant Men 240cc syns jeg var i minste laget, men aner jo ikke hva en bensinmotor bruker
Og forresten, har enda ett spørsål. Høres sikkert dumt ut, men på nitro så har man jo en slange koblet til potta. Hvordan gjør man det på bensin? Må jo få lufting på ett vis?
må b are ha en slange åpen slik att det kommer luft inn i tanken. IKKE koble den til potta. Jeg har 750cc tank i min 33% yak med en 80ccm motor. og det holder lenge nok til meg i hvertfall. har aldri tatt tiden så jeg vet ikke eksakt hvor lenge den varer da.
Tom Nohr
Tennisveien 9
2450 Rena
Frsky taranis 9+
Turnigy H.A.L. hexacopter. m/naza.m og nex5r
Fieseler storch fra black horse m/ngh gf38
+ diverse små ting
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment