Unconfigured Ad

Collapse

Katana .46 EP arf, hva trenger jeg ?

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • the_dragon_no1
    • May 2008
    • 123

Katana .46 EP arf, hva trenger jeg ?

Heisann !

vurderer nytt fly da jeg er lei isopor flyet mitt..
    tenker på dette:

HobbyKing Online R/C Hobby Store : Katana .46 EP 55in ARF

noen som har meninger om servoer, motor,esc,batteri , etc...
    skal ha elektro oppsett ikke nitro.
    gjerne rimelig trenger ikke være det beste, men må funke liksom !

har denne motoren, med esc liggende.. er det noe jeg evt kan bruke på dette flyet :?

takk vis noen kan hjelpe
  • Kyrre
    • Feb 2009
    • 2322

Du kan jo se hva andre har kjøpt hos HK, samt bruke motoren de anbefaler. Er ikke så lett å se fra bildet hvilken motor du har, men pga den høye kv verdien vil jeg tippe den er for liten med mindre det er en heli motor.

Comment

• Trulsen
      • Aug 2006
      • 3411

Motor: HobbyKing Online R/C Hobby Store : Turnigy G46 Brushless Outrunner 670kv (.46 Glow)

Servo x 4: HobbyKing Online R/C Hobby Store : HGD digital 260MG MetalGear Servo 21g / .16 / 2.7kg

ESC: En eller annen 60A regulator

Motor er den som er anbefalt og de anbefaler også 60A ESC. Du kan sikkert finne noen billigere og kanskje sterkere servoer der inne men HK anbefaler 11-20G servo på det flyet der.

Comment

• kapia
        • May 2005
        • 1435

Flyet er i tilllegg in backorder, så kan ta sin tid før du får den om du bestiller no. sikkreste er å handle in stock

Comment

• the_dragon_no1
          • May 2008
          • 123

Originally posted by Kyrre
          Du kan jo se hva andre har kjøpt hos HK, samt bruke motoren de anbefaler. Er ikke så lett å se fra bildet hvilken motor du har, men pga den høye kv verdien vil jeg tippe den er for liten med mindre det er en heli motor.
          liggnet veldig typen motor jeg bruke på mitt 500size helikopter tidligere. men er ikke sikker. Den kan muligens være fra ett båt prosjekt også...
          tenker jo som så at skulle denne funke til flyet, er det jo ikke nødvendig og kjøpe en ny

takk for info folkens..

at det er i backorder gjør ikke noe, skal ikke ha nytt fly med en gang, tenker fremover mot sommern
          får jeg "ny-fly-knipe", bestiller jeg lignende fly, eller fra en annen plass tenker jeg

Comment

• kapia
            • May 2005
            • 1435

jepp men bare som tips liksom
            ts kommer jo med noen fly no snart, ser dem allerede har lagt ut bilder av litt epp modeller, kommer sikkert balsa modeller også

Comment

Working...