Unconfigured Ad

Collapse

Hvordan spraye et fly penest?

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Isak
    • Apr 2004
    • 680

Hobbyrommet er dønn strøkent til enhver tid det ! Og ettersom hva jeg leser om andre sine hobbyrom, så begynner jeg å lure på om det er noe feil med meg ?!?!
    Runar Isaksen
    risaksen@bluezone.no

Comment

• Soloflying
      • Aug 2004
      • 201

Hobbyrommet mitt er i allefall ikke SÅ ryddig.. Skulle gjerne hatt det like ryddig selv, du kan ta deg en tur bort en dag?

Neida men uansett så har jeg nå sprayet ferdig hele flyet, og tatt noen bilder-Fikk det bedre til denne gangen!
      Angående diskusjonen om det skulle være FLY eller ikke spiller ingen rolle for meg i allefall. Kjekt å se andres proskjekter også, og å få litt inspirasjon!
      Attached Files
      I don't think there's a punchline scheduled, is there?

Comment

• Isak
        • Apr 2004
        • 680

Hobbyrommet mitt er i allefall ikke SÅ ryddig.. Skulle gjerne hatt det like ryddig selv, du kan ta deg en tur bort en dag?
        Ø...kanskje ikke Ikke så morro å rydde.....

Ang. lakkeringen så ble det jo riktig så pent. Artig med særtrekk som er selvlaget.
        Runar Isaksen
        risaksen@bluezone.no

Comment

• Vingemutteren
          • Jul 2002
          • 2421

Den vakke dum. Likte at du har fått til særpreg med minimal bruk av lakk. Dette holder vekta nede og flyegenskapene oppe, har lagt meg designen på minnet til fremtidige lakk jobber. Plagiat er vel egentlig den ærligste formen for annerkjennelse.
          Gert Hildrestrand.
          Limets Venner.
          Valdres Flyklubb Modell

Famous last words? Hey watch this!

Comment

• ErlendM
            • Jun 2006
            • 631

Herdetid

Etter å ha lakket ferdig flyet med billakk fra det lokale lakkeringsverkstedet har jeg satt flyet til herding på fyrrommet vårt. Det holder rundt 40-50 grader. Hvor lenge skal det herde før jeg kan matte ned og spraye med klarlakk? Dette er ikke metallic.
            Erlend Moen
            Bygge-blog Cozy MK-IV (full-size experimental): http://cozy.ljosnes.no

Comment

• corydoras
              • Jul 2005
              • 257

Skal ikke legge meg opp i det, men linkene til bildene dine virker ikke, du har glemt "50" etter Raptor i URL

Comment

Working...