Announcement

Collapse
No announcement yet.

Futaba T8UP

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Futaba T8UP

    Heisann! Vurderer å skaffe meg en Futaba T8UP PCM1024 radio og lurer på om noen der ute vet noe om denne? Og om den kan brukes på heli?




    MVH:Petter
    Fly: Protech Giles 202, Black horse Sukhoi SU-31, Pt-60, At-6 texan, Arc Beaver, F-27C stryker, Click V2, Yak 55, P 47 thunderbolt, P 51d mustang, Laser 3D, Bad Boy V2, og noen vrak.
    Heli: Raptor 50 (kopi), Raptor 90SE, Horibo Shuttle Z, kyosho falcon, og Trex 500 (kopi).
    Bil: Savage.
    Båt: Pro boat Thundercat 31og Kyosho lamborchini.

  • #2
    Jeg har to stk. En godt brukt og en som jeg kjøpte nærmest ubrukt i fjor. Jeg er meget godt fornøyd med mine 8UAPS radioer brukt til fly. Aldri hatt en eneste glitch. Programmeringen skal ha blitt enklere med nyere radioer. Og en del helikopterfolk mener radioen har noen swashplate-begrensninger av ett eller annet slag. Kanskje det kommer noen oppklarende kommentarer fra voksne heli-folk her som kjenner slike "klassiske" sendere.

    Jeg foretrekker dog å bruke vanlig PPM og ikke PCM av forskjellige grunner.
    Last edited by nixxon; 09-05-11, 20:54.

    Comment


    • #3
      Takker for info ja har lest meg til det samme på swashen på heli men skal fungere bra til allt annet
      Fly: Protech Giles 202, Black horse Sukhoi SU-31, Pt-60, At-6 texan, Arc Beaver, F-27C stryker, Click V2, Yak 55, P 47 thunderbolt, P 51d mustang, Laser 3D, Bad Boy V2, og noen vrak.
      Heli: Raptor 50 (kopi), Raptor 90SE, Horibo Shuttle Z, kyosho falcon, og Trex 500 (kopi).
      Bil: Savage.
      Båt: Pro boat Thundercat 31og Kyosho lamborchini.

      Comment


      • #4
        Hvorfor en så gammel radio?
        Jon-Brage Hoel Andorsen
        -------------------------------------------------------------------------
        Fly i hangar: Ikke noe å skryte av.

        Alt flyr bare du har nok motor!

        Comment


        • #5
          siden den var den eneste kvalitetsradioen med nok kanaler som solgtes billig. Forresten, er det noen som vet om en nettsiden som jeg an printe ut manual til radioen?
          Fly: Protech Giles 202, Black horse Sukhoi SU-31, Pt-60, At-6 texan, Arc Beaver, F-27C stryker, Click V2, Yak 55, P 47 thunderbolt, P 51d mustang, Laser 3D, Bad Boy V2, og noen vrak.
          Heli: Raptor 50 (kopi), Raptor 90SE, Horibo Shuttle Z, kyosho falcon, og Trex 500 (kopi).
          Bil: Savage.
          Båt: Pro boat Thundercat 31og Kyosho lamborchini.

          Comment


          • #6
            Manualer - Minicars Distribution AB



            mvh vidar
            Vidar

            Div.

            Comment


            • #7
              Hei!

              Det går og fly heli med den. Men det er veldig tungvinnt. Tror ikke den har støtte for CCPM. Super versjonen er muligens litt bedre. Det største problemet med den for helikopterbruk er at man ikke kan legge dualrate/expo og og gyrosensitivitet på idle up bryteren. Så man må altså flippe 3 brytere for og fly acro.
              -Futaba 14 MZ
              -2 JR Sylphide 90 med Funtech Staysee kropper
              -Robbe Futura Nova
              -Robbe Futura Contest
              -Schlüter Champion
              -Schlüter Mini Boy
              -Schlüter DS22
              -Century Ninja ProMaster
              -TSK Mystar 46
              -X-Cell 40
              -Ikarus Piccolo
              -ZN Line Synergy
              -BVM Aggressor
              -Cheveron 60 på flotører
              -Yoshioka Model Factory Viking 40
              -Donut models Nexus
              -noen biler og båter

              Comment

              Working...
              X