Unconfigured Ad

Collapse

Flysteder i Stavanger området.

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Krosli
    • Mar 2007
    • 64

Flysteder i Stavanger området.

Heisan.

Som tidligere medlem i Stavanger RC Klubb så lurer jeg på om det finnes "skjulte" flystriper i kommunen vår. Som mange vet så regelrett hev kommunen oss vekk fra stripa vår på hundvåg som var en perle, men vi små har ikke en tjangs hvertfall ikke når ingen hjelp vi får ja ja nok syting.

Det jeg lurer på er om det finnes noen små/store striper rundt om Stavanger omegn som kan ta inn flere medlemmer eller som kunne tenke seg og starte en klubb sammen eller videreføre SRCK på ny plass.

Det er mangen i kommunen vår som leter etter en koselig klubb og være medlem i, det trenger selvfølgelig ikke være i Stavanger litt kjøring skader vel ingen.

Håper at noen tar seg bry med og svare om noen vet om en fin plass og fly. Takker.

Mvh
    Svein K
    Last edited by Krosli; 10-05-11, 13:27.
    Mvh
    Svein K
  • sveininge
    • Dec 2007
    • 1205

Hakkipannen.no er vel en klubb på Sandnes
    Var dumt srck Stripa ble nedlagt
    Min Hjemmeside..

http://sveininge.iflogg.com

Her skriver jeg om mine prosjekter, og andre ting

Comment

• Krosli
      • Mar 2007
      • 64

Hei.

Ja Hakkipannen ligger i Sandnes og jeg venter på svar fra dem om de vil ha med flere personer.
      Det hadde vært spennende og se om det var flere klubber i omegn.

Svein
      Mvh
      Svein K

Comment

• Hanzo
        • Nov 2005
        • 845

Fikk du noengang noe svar her?

Comment

• fjante
          • Mar 2010
          • 138

vet det er en klubb som holder til i jørpeland, tau området, men blir jo et stykke unna.
          Di har etter hva jeg vet to striper.
          Terje Vik

Ingen ting er umulig - det tar bare Velig land tid...

Comment

• Krosli
            • Mar 2007
            • 64

Heisan.
            Nei jeg har ikke fått mye svar gitt.
            Kun det om Hakkipannen og at det finnes striper på Tau/Jørpeland men Tau blir for langt.

Skulle ønske noen visste om noe innenfor ikke altfor lang kjøretur. Så mange gårder som ligger rundt forbi Randaberg, Åmøy, Rennesøy, Finnøy, Sandnes, Kverneland osv osv. Plasser burde det være nok av men de må bare oppdages først he he.

Mvh
            Svein
            Mvh
            Svein K

Comment

• Ja9
              • Dec 2002
              • 572

Regner med du kjenner til stripen til ForusRc på Bore.
              Jan Eric Klausen
              Forus RC Klubb

Comment

• Krosli
                • Mar 2007
                • 64

Hei.
                Ja selvfølgeli så kjenner jeg til Forus rc, jeg er medlem der og synes det er en flott plass.
                Det jeg er ute etter er og se om det finnes andre egnete plasser i fylket vårt.

Det er jo veldig mange medlemmer i Forus og mange som flyr konkuranser noe som gjør at det blir litt kø slik, noe som er positivt for miljøet, men litt skremmende for nybegynnere men en så stor klubb og mange veldig konnkuranse pregete medlemmer.
                Ellers så kommer jeg fortsatt til og være medlem der er ikke mange plasser med en så flott stripe.

Svein
                Mvh
                Svein K

Comment

Working...