Resette passord? Klikk HER
Har du en gammel konto, men ny mail? Send en melding, så fikser vi det. Bare si brukernavn og gammel + ny mailadresse
Vi kan også smelte sammen 2 brukere til 1, hvis du har registrert deg på nytt.
Vi setter pris på at alle logger seg inn, selv om du ikke skriver noe, dette for å se aktivitet.
Jeg ville gått for Phoenix Model F20 Tiger Shark. Bare utseende gjør at det ser ut til å gå vannvittig fort.
GP Viper'en ser mere gammelmodig og "treg" ut
Hvis du bare er ute etter fart, og ikke "looks", så hadde jeg gått for Viperen. Den er testet og bevist en million ganger, de har egne konkurranser med bare det flyet, det er nærmest Den Orginale 40. size pylonraceren.
Dessuten veier den omtrent en kilo mindre enn f20.
Personlig så synes jeg Viperen er dritpen. Jeg har overhodet ingen som helst interesse av skalafly, og ser ikke poenget med en boble på toppen som liksom skal huse piloten. Vil du fly fort, så er det en pinne med vinger som gjør susen. Akkurat som seilfly.
Ikke at jeg har flydd noen av dem da...Det skal være sakt.
Noe midt i mellom, som kanskje er enda tøffere?.. W-MAGR Weston Magnum R ARTF | Elite Models Denne har jeg også siklet på noen ganger, men heller aldri prøvd.
Hadde jeg bodd et sted med stripe, og orket å sloss med fuel-motorer, så hadde jeg hatt den, eller en viper.
Men jeg måå presisere at jeg ikke har flydd noen av de, da ingen av dem kan karakteriseres som en DLG
Last edited by bad scientist; 20-05-11, 22:07.
Reason: typos
Ikke kast den! jeg tar`n, kan sikkert brukes til noe!
har tenkt på den magnumen ja. men vil helst kjøpe her i norge. og tror kanskje den rossi motoren med pipe blir litt tung til viperen? skal sjekke hvor mye den veier men den er ikke av de letteste motorene
Tom Nohr
Tennisveien 9
2450 Rena
Frsky taranis 9+
Turnigy H.A.L. hexacopter. m/naza.m og nex5r
Fieseler storch fra black horse m/ngh gf38
+ diverse små ting
har tenkt på den magnumen ja. men vil helst kjøpe her i norge. og tror kanskje den rossi motoren med pipe blir litt tung til viperen? skal sjekke hvor mye den veier men den er ikke av de letteste motorene
Selv om du må putte 50 gram bly i rumpa, så blir den uansett betraktelig lettere enn f20...
Ikke kast den! jeg tar`n, kan sikkert brukes til noe!
Weston Magnum R kan anbefales, det er et spennende fly som går fort men det er stabilt å fly, det har heller ingen stygge tendenser, i denne videoen VideoFile så flyes den med en Webra 45 LongStroke med pipe, og med en 8x10 prop... det fungerer som bare det. Selv fløy jeg min egen med en OS55 med pipe 8x10 prop og fikk 16500 omdr, fungerte som en kule. Jeg har kjøpt flyet fra Hobby World - en specialforretning indenfor radiostyrede modeller.
- Carf Ultra Lightning m/ATJ220SV (skal i ATJ250 når den er klar for levering)
- Skymaster Hawk m/ATJ220SV
- Krill Avanti S m/ATJ220SV
- Eurofighter m/Behotec 180 Gold
Rcnet selger en polecat 50 som er meget kjapp. Hadde en slik sommeren 2007. Fløy den med en asp 46 motor. Husker ikke hvilken propell jeg endte opp med, men etter litt eksperimentering så fikk jeg den flymaskinen der til å fly grisefort. Dessuten så var den en drøm å lande husker jeg. Vurderer å kjøpe en til, men denne gangen med elektro i nesa
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment