Announcement

Collapse
No announcement yet.

Hobbyking

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Hobbyking

    Hei..

    Har prøvd å få kontakt med Hobbyking ang.en reklamasjons sak.

    Mail , live chat , beskjed via chat , support centre uten noe hell..

    Er det noen andre som opplever det samme ??

    Sendte først direkte mail og fikk beskjed om å gå via support centre, den virker jo ikke.. siden det kommer jeg ikke i gjennom på vanlig mail heller..


    Fryktelig irriterende, skulle nesten tro problemet lå på denne maskinen ?????
    Mvh.

    Fredrik

  • #2
    Heisann. Har opplevd akkurat det samme. De brukte over 1mnd på å ordne opp i en sak, og da fikk jeg en rabattkode til fri bruk i nettbutikken dems. Denne rabattkoden dekket ikke frakt, så tapte jo litt penger på det. Handler derfra kun om jeg må ha litt store batterier, eller om de har noe som man ikke får i norge.

    Comment


    • #3
      Originally posted by surpass View Post
      Heisann. Har opplevd akkurat det samme. De brukte over 1mnd på å ordne opp i en sak, og da fikk jeg en rabattkode til fri bruk i nettbutikken dems. Denne rabattkoden dekket ikke frakt, så tapte jo litt penger på det. Handler derfra kun om jeg må ha litt store batterier, eller om de har noe som man ikke får i norge.
      Takker..

      kontaktet du dem via mail ??? adresse????
      Mvh.

      Fredrik

      Comment


      • #4
        Glem det, ikke bruk mer tid på det. Hvis reklamasjon og oppfølging er viktig så handle i Norge.

        Et opptrekkbart understell jeg bestilte fra HobbyKing hadde en knekt plastdel da jeg pakket det ut. Ser ut for meg som om en settskrue som holder leggen var skrudd til så hardt at plasten delte seg. Fikk raskt svar på e-post, men de stilte flere og flere krav til dokumentasjon og bilder; av pappesken, av lappen som er klistret utenpå esken, av sprekken i plasten, osv. De ble aldri fornøyd med bildekvaliteten.
        Last edited by Biplan; 24-06-11, 22:16.
        Tom Roy (57), Vingtor RC Klubb, Asker Modell Klubb, Flystua
        Begynte med R/C i 1973, kun elektro fra 2007, flyr alt fra trainere til innendørs akro og halvskala fra WW I og nyere

        Comment


        • #5
          Fikk total havari på en DL 100 motor etter ca 25 timer gange..
          Nål lager i råden røk og ble med rundt i hele motor.. så ikke bra ut.. Dette må vel være en garanti sak ??
          Mvh.

          Fredrik

          Comment


          • #6
            Originally posted by weddowickh View Post
            Fikk total havari på en DL 100 motor etter ca 25 timer gange..
            Nål lager i råden røk og ble med rundt i hele motor.. så ikke bra ut.. Dette må vel være en garanti sak ??
            Tja må jo ikke, kan være mange årsaker til dette. De har garanti mot fabrikasjonsfeil, ikke norsk kjøpslov. Slike ting er vanskelig og bevise begge veier forsåvidt, uansett må du sende dem motoren osv. Tror det enkleste vil være og bytte delene selv om det er mulig og dobbeltsjekke bensinen din, og om du bruker god nok olje osv.
            Lars Norberg

            Comment

            Working...
            X