Jeg er ansvarlig for en scenekunstproduksjon under Olavsfestdagene i Trondheim 28 og 29 juli (hhv kl. 15 og 12). Forestillingen skal finne sted i Vår Frues kirke og bruker et fly av typen Vapor TM RTF (Reaady to fly - small size). Forestillingen ble vist første gang i Oslo i 2009. Da samarbeidet jeg med Pål Hagh Sandberg i forarbeidet og Leif Bjørgo i selve produksjonen. De har ikke anledning til å være med denne gangen. Utfordringen er finne noen som har anledning og som kan fly presist innendørs i et rom med publikum og lysekroner etc.
Er det noen som er i Trondheimsområdet som har erfaring med denne flytypen og er god på navigere det så ta kontakt. Ta gjerne direkte kontakt med meg, Per R, på roarperATonlineDOTno for mer informasjon. Jobben er betalt og vil innbefatte kortere prøver etter avtale 26 og 27 juli på kveldstid i tillegg til de to angitte forestillingene. Forestillingen varer 60 min. Flyet har en bærende rolle i åpningen og avslutningen av forestillingen. Forestillingen er basert på historien om den lille prinsen.
Er det noen som er i Trondheimsområdet som har erfaring med denne flytypen og er god på navigere det så ta kontakt. Ta gjerne direkte kontakt med meg, Per R, på roarperATonlineDOTno for mer informasjon. Jobben er betalt og vil innbefatte kortere prøver etter avtale 26 og 27 juli på kveldstid i tillegg til de to angitte forestillingene. Forestillingen varer 60 min. Flyet har en bærende rolle i åpningen og avslutningen av forestillingen. Forestillingen er basert på historien om den lille prinsen.
Comment