Unconfigured Ad

Collapse

Hvem produserer flyene til Banahobby

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • JayBee
    • Sep 2009
    • 762

Men.... Dette ble off topic :P
    Jon-Brage Hoel Andorsen
    -------------------------------------------------------------------------
    Fly i hangar: Ikke noe å skryte av.

Alt flyr bare du har nok motor!

Comment

• Biplan
      • Apr 2008
      • 903

Unnskyld tipset, da. Syndet tydeligvis for mange år siden da jeg kjøpte noe småelektronikk i butikken hans i Trondheimsveien i Oslo.
      Tom Roy (57), Vingtor RC Klubb, Asker Modell Klubb, Flystua
      Begynte med R/C i 1973, kun elektro fra 2007, flyr alt fra trainere til innendørs akro og halvskala fra WW I og nyere

Comment

• JayBee
        • Sep 2009
        • 762

Var ikke for å være nedelatende ovenfor svaret ditt, men for å hindre at flere går i fella Arngren Beklager......... ?
        Jon-Brage Hoel Andorsen
        -------------------------------------------------------------------------
        Fly i hangar: Ikke noe å skryte av.

Alt flyr bare du har nok motor!

Comment

• teh_pastor
          • Feb 2011
          • 31

Etter å ha godsnakket med fruen og sagt fra meg alle goder, inkludert oppgradering av PCen min (her skal det dog mases, sutres og dveles når BF3 kommer okke som) og muligheter til å kjøpe nye fly fram til neste sommer så har jeg fått lovt til å bestille meg begge flyene. Pakken kommer med frakt og toll på ca. 6 lapper.

Bestilles neste onsdag fra når lønningen er på konto. Gleder meg som pokker til å prøve disse engang på sensommeren, stripa blir komasletta på Evje tenker jeg.
          Teh_Pastor

Min lille youtube side
          http://www.youtube.com/user/NORGOONER

Stolt medlem av Agder Plane Crash Club

Comment

• Kyrre
            • Feb 2009
            • 2322

Da kom jeg over Skyraideren et annet sted, det er visst Starmax som lager den. Jeg tror iallefall det er den samme, denne har riktignok en annen pilotfigur og enklere propell, men resten ser identisk og specs'ene er de samme. Denne butikken har også et godt rykte.

Comment

• teh_pastor
              • Feb 2011
              • 31

Originally posted by Kyrre
              Da kom jeg over Skyraideren et annet sted, det er visst Starmax som lager den. Jeg tror iallefall det er den samme, denne har riktignok en annen pilotfigur og enklere propell, men resten ser identisk og specs'ene er de samme. Denne butikken har også et godt rykte.
              Ble bestilt 1stk skyraider fra pw-rc.com, takk for tipset. Skal få snekret en lengre video av flyet når det kommer om noen uker fram i tid.

Takk for verdifull hjelp Kyrre og alle andre!

Cheers!

Edit: Sjekket kontoen min hos pw-rc.com -> status shipped (noen få timer etter bestilling!!)

The itme you ordered was shipped on today by EMS, the tracking number is XXXXXXXXXXX

If the parcel apparent that damaged, REFUSE ACCEPT IT, LET THEM RETURN TO ME. and email me as soon as possible for replacement.

You may tracking its status by:

Hongkong Post - Mail Tracking

Just input the number into the box then click "enter"
              point the cursor on the number then click again, it will show you the status.

Thank you very much.

Philip
              UNREAL!
              Last edited by teh_pastor; 27-07-11, 12:15. Reason: Shipped allerede!
              Teh_Pastor

Min lille youtube side

Comment

• teh_pastor
                • Feb 2011
                • 31

Da har jeg vært å hentet Skyraideren på posten. Denne modellen er svær og virker mye mer solid enn mine ST models fly. Totalpris inkl. frakt kom på rett under to lapper + at jeg kjøpe meg en ny radio / mottaker. Tenker litt på en av disse to:

WFly WFT07 7CH 2.4GHz DSSS - ThrottleStore.Com
                Futaba 7C 2,4 GHz FASST - ThrottleStore.Com

Er det verd å legge inn de ekstra kronene for en Futuaba contra wfly utgaven? Jeg flyr aldri lengre vekk en maks 100 - 150 meter fra der jeg står. Eventuelt er det noen som vet om noen alternative kontrollere i prisklassen 1500 - 3000 kroner 7 - 8 kanaler dere kan abefale?
                Teh_Pastor

Min lille youtube side

Comment

• Lars N
                  Moderator
                  • Apr 2002
                  • 2891

Kjøp deg en ordenltig radio, feks Futaba, JR, Hitec eller Graupner. Vill eogså anbefalt deg og kjøpe en radio med flere kanaler, minimum 9, feks jr sin DSX9 som Elefun selger for 3995 eller noe. Ellers får også JR sin XG-8 mye skryt om dagen. Grunnen til at du burde legge litt penger i en radio er mange men først og fremst mye enklere å sette opp en modell utn at du slipper masser av y-kabler. Kanalene blir veldig fort brukt opp.
                  Lars Norberg

Comment

• Morten Henrik Hansen
                    • May 2011
                    • 13

Originally posted by teh_pastor
                    Da har jeg vært å hentet Skyraideren på posten. Denne modellen er svær og virker mye mer solid enn mine ST models fly. Totalpris inkl. frakt kom på rett under to lapper + at jeg kjøpe meg en ny radio / mottaker. Tenker litt på en av disse to:

WFly WFT07 7CH 2.4GHz DSSS - ThrottleStore.Com
                    Futaba 7C 2,4 GHz FASST - ThrottleStore.Com

Er det verd å legge inn de ekstra kronene for en Futuaba contra wfly utgaven? Jeg flyr aldri lengre vekk en maks 100 - 150 meter fra der jeg står. Eventuelt er det noen som vet om noen alternative kontrollere i prisklassen 1500 - 3000 kroner 7 - 8 kanaler dere kan abefale?
                    En kompis har den Wfly 07 stikka, og han er kjempefornøyd... Enkel programmering and so on.. Skal også ha meg en 09 snart..

Comment

• tyor
                      • Mar 2005
                      • 9757

jeg har wfly wft08s og har ingenting å klage på der. wfly er ganske billig hvis u kjøper det her HiModel - China, Radio Control, Remote Control, RC, R/C, Wholesale, Distributor, Manufacturer, wholesaler, Helicopters, Airplanes, Cars, Trucks, Boats.
                      Tom Nohr
                      Tennisveien 9
                      2450 Rena

Frsky taranis 9+
                      Turnigy H.A.L. hexacopter. m/naza.m og nex5r
                      Fieseler storch fra black horse m/ngh gf38
                      + diverse små ting

Comment

Working...