Resette passord? Klikk HER
Har du en gammel konto, men ny mail? Send en melding, så fikser vi det. Bare si brukernavn og gammel + ny mailadresse
Vi kan også smelte sammen 2 brukere til 1, hvis du har registrert deg på nytt.
Vi setter pris på at alle logger seg inn, selv om du ikke skriver noe, dette for å se aktivitet.
Hvordan får man servoene i vingene til å trekke samme vei, begge flaps ned. Jeg har fått det til en gang før, men sitter nå helt fast. Kobler flaps servoer til AUX 1 og AUX 2. Speilvendt mot hverandre, som det står i instruksjonen. Reverserer den ene kanalen, og likevel er det en servo som drar, og en som dytter, som balanseror. Får ta meg en pause, for nå finne jeg ikke på noe mer.
Vennlig Hilsen
Arne Husby
Liker alt som flyr. Svært interessert i flyhistorie.
Jeg bare snudde servoen på den ene siden så slapp jeg og styre så mye med radioen for og få det til og fungere . Har skrevet litt om fun vinen min på http:// sveininge.iflogg.com hvilken motor har du i din ? Jeg endte opp med en emax motor til slutt fungerer veldig bra.
Snudde servoen her også. Og så oppdaget jeg en flaps undermeny. Bare jeg som ikke hadde sett godt nok etter. Jeg har rett og slett en PZ Radian motor i min. Samme motor som PZ bruker i Warbirds, fungerer helt OK. Smart den MPX pluggen forresten.
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment