Unconfigured Ad

Collapse

Vertigo3D V.S LieRaider

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Bit
    • Oct 2003
    • 304

Vertigo3D V.S LieRaider

Tenkte jeg skulle kjøpe en Vertigo, men ser jo at LieRider får så mye skryt også. Så da ble jeg jo litt i tvil da. What to Buy.... eller rettere sagt; Hva skal man kjøpe først ehhhh

hva er de største forskjellene på de to?

(Det skal brukes i nabolaget, og på små åpne steder. Landing skal foregå på grusbaner, ujevne plener, og muligens asfalt vei.)
    Bjørnar, Trondheim
    bkhans-1@broadpark.no
    Fly; Jupiter, CombatWinge u/mot - sist sett rett mot sola på Gråkall'n.
    Heli; TT Raptor V2 50, T-Rex XL CCPM
  • Bit
    • Oct 2003
    • 304

ingen formeninger her?
    Bjørnar, Trondheim
    bkhans-1@broadpark.no

Comment

• tahustvedt
      • Feb 2004
      • 4601

Jeg har en LieRaider men har aldri prøvd Vertigo eller noen andre 3D-fly så jeg har ingenting å sammenligne med. Den tracker veldig fint og flikker ikke uansett hva jeg gjør. Flyr utrolig fint knife-edge or gjør looper med en diameter på ca 1 meter. Rollrate er ikke sinnsyk med 25 mm utslag men jeg vet ikke hva som er vanlig rollrate på sånne fly. Edge 540 ser ut som den roller mye fortere i videoen til Ultramicro.

Comment

• affa
        Administrator
        • Jul 2002
        • 5878

Jeg har flydd begge 2 i mange runder.

LieRider flyr helt klart penere. Renere tracking, men synes kanskje Vertigoen er morsommere hvis man skal bare borre hull i lufta, og da spesielt den på 75% med Klepaker motor. En sinnsykt bra kombinasjon. Min LieRider veier 200 gram og min 75% Vertigo veier 160 gram.

100% Vertigoen er litt slowere, soesielt i roll.

LieRideren er harmonisk og fin, flyr utrolig bra knifeedge. Bedre byggesett og mer forsterkninger. Veldig lett å sette sammen.

Go LieRider

Comment

• Bit
          • Oct 2003
          • 304

1 - 0 til LieRaider altså....
          Bjørnar, Trondheim
          bkhans-1@broadpark.no

Comment

• widowmaker
            • Mar 2004
            • 317

Jeg for min del har ikke hatt lieraider, men er på min 4 vertigo nå!! Sinnsykt kuult fly som er en perfekt 3D læremaskin. Jeg flyr min fra verandan, på grusbaner, ja stort sett over alt. Etter at joo og undertegnede begynte med litt mere "combat" flyving, har det gått en del vertigoer.
            Bruker nå min til 3D trening, før min nyinnkjøpte Hangar 9 Funtana 90 skal flys til vinteren.... Da er det greit å ha stikketreninga inne på litt billigere fly.
            Yey though I walk through the valley of shadow and death, I will fear no evil, for I am at 8000 feet and climbing\".

Comment

Working...