Resette passord? Klikk HER
Har du en gammel konto, men ny mail? Send en melding, så fikser vi det. Bare oppgi brukernavn og gammel + ny mailadresse
Vi kan også smelte sammen 2 brukere til 1, hvis du har registrert deg på nytt.
Vi setter pris på at alle logger seg inn, selv om du ikke skriver noe, dette for å se aktivitet.
AP http://www.autopartner.se/ har fått nye pilot-rc modeller i dag. Så jeg har vært inne og snoket litt.
Sbach i RØD/Svart 30cc-
Sbach 40%/150cc
- Sbach 50cc i Kawasaki grønt og svart
- Decathlon 32% 50cc i 3 fargeskjemar
- YAK54 30cc och 50cc i nye skjemar
Jeg har jo hatt 40% pilot-rc decathlonen og det tror jeg er den råeste maskinen jeg har hatt.
Så om 32%'n er i nærheten av den så får mann en helt utrolig modell
Handlet fra AP for ikke lenge siden, og det tok mindre enn et døgn fra bestilling til levering hjemme. Angående avgifter, så er det ikke toll på den slags varer. Det du betaler til AP er uten moms - de har ingen ting med norsk moms å gjøre. Varene sendes med UPS, som også ordner med norsk moms. Om jeg ikke husker hakkende feil, tok UPS 150 kroner for jobben med å betale momsen. Fakturen fra UPS blir dermed moms (25% av kjøpesum) + 150 kr.
Last edited by Tipstall; 20-08-11, 23:00.
Reason: tyrkleif
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment