Unconfigured Ad

Collapse

bensinfly!!

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • fly-fantomet
    • Oct 2004
    • 48

bensinfly!!

Heisann!!
    Jeg har nå flydd en god stund, og begynner å bli litt lei av de samme flyene mine og ønsker nye utfordringer, men ikke for vanskelige da Jeg flyr nå (av bensinfly) en tiger trainer -som da var det første jeg kjøpte- og et lett flydd akrofly..
    noen som vet om noen fine, morsomme, ikke altfor dyre bensinfly som er verdt å satse på?
    Takk på forhånd for alle svar..
  • R/C Addict
    • Oct 2004
    • 17

Hvilken type fly vil du ha?

Heisann!

Kommer helt ann paa hvilken type fly du vil ha... Finnes saa utrolig mye forskellige fly der ute! Hvis du vil ha lettflydde fly som kan gjore mye acro og/eller 3D, saa er Extreme 3D Light (Tror det er en fly-test her inne) eller kanskje Funtana S 40 noen gode alternativer. Hvis du vil ha noe mer vanlig, saa er Seagull Space Walker ( Flytest: http://www.rcuniverse.com/magazine/a...article_id=379 ) et annet godt alternativ.

Hvilken motor og utstyr har du, og har du tenkt aa kjope nytt eller bruke det gamle?

(sorry for ingen o'er med strek ogjenom eller a'er med ring oppaa... er i usa og har amerikansk tastatur!)

Haaper dette kan hjelpe litt!

Erik...

Comment

• fly-fantomet
      • Oct 2004
      • 48

Hei. Veit du om noen norske butikker som selger denne Space Walker?
      Det var jo en fin modell. som så gøyal og fly. Er det noen som har testet den?

Comment

• ThomasB
        • Aug 2004
        • 1305

jeg har den... mega fly. anbefales. kjøpte den hos smallsize i oslo
        Compass Odin 90 CF, Futaba 10CG
        www.airheads.no

Comment

• fly-fantomet
          • Oct 2004
          • 48

Jaha, var der i sta... kan ikke huske at jeg så det, men de har det sikkert. hva koster det der??

Comment

Working...