..jeg har i det siste kun flydd Heli, men liker selvsagt også planker. Jeg har hatt diverse e-modeller med alt fra extra300, edge og "flattbrød" fly med ville 3d egenskaper og synes det er veldig gøy med acrobatiske/3d aktige sakteflygende modeller. Mest for da kan jeg enkelt lande de uten større krav til striper osv. Jeg er en typisk basher som liker å slenge en modell i lufta for rekreasjon og ikke annet. I det siste så har en ide om en fuel-modell kommet på netthinna og tidvis endel timer til surfing har blitt benyttet, uten at jeg har funnet en modell jeg har trigget på. Jeg tror jeg har lyst på en fuelmodell med grom lyd og sakteflygende egenskaper. Jeg ser litt for meg en acrobatisk modell ... pitts eller sukhoi lignende sak med 4t motor eller annet. Som gjerne kan ha montert smoke-system for å tegne store feite men sakte sirkler på himmelen
Det finnes alt for mange modeller, Kan noen hjelpe meg litt med valgene. Hva er erfaringer.. Er det utopi å finne en god modell som samtidig er liten? Jeg vil helst ikke ha noe monster fly som ikke går inn i bil osv. Jeg er på jakt etter en ultimat fun-flyer som flyr sakte nok til at jeg kan tenke, men som er kapabel av flott acro/3d.. loops, rolls, knife edges, cubans osv...
Hva sier folket, hvilke modeller er det jeg ser etter?
Alle tips mottas med takk.

Hva sier folket, hvilke modeller er det jeg ser etter?
Alle tips mottas med takk.
Comment