Unconfigured Ad

Collapse

Mouse.

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • olech
    • Jun 2002
    • 9

Mouse.

Er det noen som vet hvor får man kjøpt et slikt fly? Ser ut som et artig fly.....
    Hilsen en IKKE erfaren modellflypilot.
  • Thomas Revå
    • Apr 2002
    • 150

Det er en slowflyer sak, eller tenker jeg på feil fly? De har noen slowflyere på http://www.ifo.com , men om de har den du er ute etter vet jeg ikke.

Comment

• thomas-no
      • Oct 2002
      • 2

Gøy å se at det er andre som også er interesert i disse små, lette og "uknuselige" innendørs modellene.
      De kan fint flys utendørs også, men ikke i vind. Flyr fint under en lyktestolpe i kveldingen.

Jeg har en Mouse og er stort sett fornøyd. Den er meget manøvrerings dyktig og kan alt uten å fly knife-edge. Looper på ca. 1,5m. i diameter. Men jeg synes den er litt tung. Garasjen min blir veldig liten... Jeg flyr den med Wes-technik DC1524, Wes 18x12 prop. og 3x 560ma. litiumPolymer (kokam) Batterier. Jeg har prøvd 3x tadiran (ble for lite power og tung) og 8*50ma. nicad. (ok i 2-3 min.) 3x145ma. litiumpolymer (masse power, men litt kort flytid og litt tøft mot batteriene, eget for innendørs) Med litiumpolymer 540ma. er flytiden 30-40min.
      Et oppsett jeg ikke har prøvet noe særlig enda er GWS "A" motorsett med 2xlitium polymer. Dette er ett mye rimligere alt. Men jeg tror det blir litt lite power.

Jeg har også en selvbygget mini IFO etterlikning med samme motor/prop/batt.
      Denne er lettere å howre med, og krever mindre plass. Denne flyr du i en dobbelt garage! (min er 7*10*2,8m.)
      (www.flyifo.com)

Mouse kan bestilles fra

Jeg har handlet med begge, raskt og enkelt.

Thomas

Comment

Working...