Announcement

Collapse
No announcement yet.

Borre hull i propellen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Originally posted by Sniper View Post
    SD-modellen er helt enorm den. Så en helt lik (40%) med elektrooppsett i Arvika og det er helt vilt å det dro. En skikkelig børsteløs sak har ikke den forsinkelsen (hvis den ikke er programmert da) som en forbrenningsmotor har på throttelen. Mye mer responsivt og synkront med venstrestikka. Jeg fikk i alle fall respekt for kreftene.. Men også for prisen pr batteripakke; mener det var 8000,- stk den gangen.
    Ja jeg har børsteløst oppsett på en Extra 260 27%, der jeg har justert slik at jeg får fult pådrag fra første sekund MYE mer morro å fly enn med bensin! annen fordel er jo å slippe bensinsølet da

    Tror det var NM i IMAC jeg var på i sommer, der var det nesten kun batterifly, og det største flyet på 2,60m vs. var også elektro.

    Comment


    • #32
      Originally posted by alflovvold View Post
      Bare av nysgjerrighet, hva har du flydd tidligere mister?
      Flydd mye med sånne plastmodeller med glow motor, starta med disse, nå flyr jeg en Hangar-9 extra260 27% når jeg skal leke meg
      Har også flydd endel heli, raptor 50 Men det gikk knallhardt i asfalten tilslutt dessverre...

      Comment


      • #33
        Originally posted by syver View Post
        Har en dle 111 som jeg har brukt litt over ett år nå,justerte den motoren i 10min etter det har jeg bare flydd vær eneste gang uten noe tull å det er blitt mange turer.så bensin funker det å.
        Ja når det er sånn så er det helt greit med bensin Har flydd mye med glowmotor, og det og har fungert meget bra

        Comment

        Working...
        X