Announcement

Collapse
No announcement yet.

Headrc noen erfaringer med de?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Headrc noen erfaringer med de?

    Hei, har lyst til og kjøpe meg et 3D fly som jeg ser ar Headrc-> Head RC selger, er det noen som har erfaringer med og handle ifra de, er de seriøse?
    Hvordan blir det med toll osv, hvor mye kommer evt i tillegg til kjøpesummen?

  • #2
    Handlet derfra i fjor, og det ble litt frem og tilbake. De skulle trekke fra dansk moms, og sende over. Men fraktprisen ble først endel dyrere en det jeg ble informert om når jeg bestile, og de glemte å trekke fra dansk moms som betyde at jeg fikk norsk moms oppå dansk moms, fortollingsgebyr, og dyr frakt. Det ble endel frem og tilbake, og etter en 5-8 mail så fikk jeg omsider tilbakebetalt dansk moms fra dem. Tror de prisene de har på websiden er før dansk mos forøvrig? Verdt å sjekke.

    Dersom du handler fra dem, sjekk og dobbelsjekk at de faktisk trekker fra den danske momsen, ser det er flere her inne som har hatt samme erfaring som meg.

    Comment


    • #3
      Headrc er gamle el-flight.dk og er en seriøs butikk å forholde seg til. Har handla flere ting derfra, og har alltid fått riktig pris.

      Jeg reklamerte også på en mottaker som jeg sendte inn til dem. En AR7100 hvor hovedantennen ramlet av mens jeg fløy. Den fungerte fint fortsatt, men jeg sendte den inn. 1,5mnd senere fikk jeg en splitter ny en i postkassa.
      Honeybee CP 2

      Comment


      • #4
        Har handlet med dem to ganger nå, en gang ifjor høst og forrige uke, begge gangene med fri frakt (handlet over 1000,-). Sist bestilte jeg onsdag kveld, det ble sendt torsdag og levert hjemme hos meg på fredag ettermiddag, du får det ikke kjappere levert innenlands. Har ikke fått momsregningen fra UPS ennå, men sist tror jeg de tok 150 i gebyr, det var iallefall ikke mer enn Posten tar. Man sparer kanskje ikke så mye men takket være dem har jeg fått kloa i den nye mqx quaden fra E-Flite, og en DX8 for ca 2000 siden de selger den uten mottaker og telemetri i motsetning til norske butikker som henger etter med det meste. Og de leverer like kjapt som Elefun.

        Comment


        • #5
          Har handlet med dem et par ganger rett før jul. Ingen problemer med det. Prisene på nettsiden deres var da iallefall uten dansk mva. I tillegg er det danske kroner, så et lite påslag må du regne med for å få norske kroner. Ikke så veldig mye å spare dersom verdien overstiger 200 kroner, men et godt alternativ dersom man ikke får tak i noe i Norge.

          Ørjan
          Ørjan Pettersen
          Trenger du hjelp til oppsett av helikopter i Tromsø, bare ta kontakt.

          Comment


          • #6
            Har kjøpt ett par småting derfra (horizon modeller som ikke var tilgjengelig i norge enda) og det gikk helt smertefritt. Ikke mye å spare som nevnt over, men ett godt alternativ når det ikke finnes her hjemme.

            Comment


            • #7
              Kjøpte Addiction X m.m. fra dem for et par uker siden, og fikk det levert fraktfritt. Det gikk et par dager ekstra fordi de manglet en servo som stod "på lager" på nettet. Da ringte de meg og spurte om det var ok at de sendte alt samlet, eller om de skulle ettersende servoen. Tipp topp service.
              Geir


              3D plane - 1D brain

              Comment

              Working...
              X