Announcement

Collapse
No announcement yet.

Yak 54 150cm fra throttlestore!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Yak 54 150cm fra throttlestore!

    Yak 54 Giant 3D 150 BL - ThrottleStore.Com
    noen som har erfaringer med denna?
    hvilket batteri som skal brukes? (ser at throttlestore anbefaler 5S, men i kommentarene var det sto det 6S..)
    Ser folk har klaget på motoren, vet ikke om det var på 1 eller 2 utgave men er det noen som vet det?
    er på tilbud nå, så jeg tenker og kjøpe denne snarest mulig, og bestille batterier ifra hobbyking, så det hadde vert fint med noen svar ASAP

  • #2
    Ja jeg har prøvd og det er søpel
    BOOMA Intelliswitch

    Odd A Eriksen

    Comment


    • #3
      Hva er det som ikke er bra da?
      T-Rex 600efl ar7200bx
      (X) T-Rex 500efl microbeast
      T-Rex 250efl
      Blade McPx x2

      (X) Parkzone Extra 300
      (R.I.P.)1.5m balsa P51 Mustang os .46
      Balsa trainer os .30

      Comment


      • #4
        Husk at det er forskjell på v1 og v2 xxl...
        Tom I. Arntsen

        Comment


        • #5
          ThrottleStore V1 og V2 ????????
          BOOMA Intelliswitch

          Odd A Eriksen

          Comment


          • #6
            Hva er det som er så dårlig med dette flyet da? Har bare sett en på isen, og den fungerte bra da.
            Vennlig Hilsen
            Arne Husby

            Liker alt som flyr. Svært interessert i flyhistorie.

            Comment


            • #7
              Originally posted by ArneH View Post
              Hva er det som er så dårlig med dette flyet da? Har bare sett en på isen, og den fungerte bra da.
              Nå skal det gjentas at jeg hadde V1, eller, første V kom med 5s oppsett jeg hadde den med 6s, så var det V2 og de er nå på V3 ?????

              Men tilbake til min modell hva var dårlig. Vell motoren funket ikke med 6s den blei sin sykt varm, faktisk så varm at den smeltet cowlingen.

              Med det medfølgende batteriet var det ikke mulig og få rett cg, den blei for bak tung. Ecu var det så dårlig oppløsning på at det nesten bare var av og på på trottelen, nei da det var tre trinn men alle var før halv gass, jeg brukte opp 4 servoer på de få turene jeg fløy.

              Modellen veide 2,1 kg som er alt for mye for en modell som skal brukes til 3d skulle jeg fått riktig cg måtte den blitt ennå tyngere.

              Jeg kjøpte denne modellen som en 3D trainer og er muligens en smule kresen, men jeg forventer meg mye mere av en modell som skal være receiver ready.

              Det var sikker noe mere også mn det kommer jeg ikke på akkurat nå, kluet er at min yak er søpell nå
              Men jeg har sett at noen liker denne modellen men det er ikke meg
              Last edited by xxl; 16-02-12, 12:43.
              BOOMA Intelliswitch

              Odd A Eriksen

              Comment

              Working...
              X