Jeg kan jo kjøpe flyet fra http://www.el-flight.dk, da, der er det billigere, så kjøper jeg resten hos hobbymann i drammen, men hvor mye er det for resten, pga jeg har bare brukt glowplug fly, jeg har bare 2 ladere til flyet, den til gløderen og den til radioen.....
Unconfigured Ad
Collapse
Fly man kan......
Collapse
X
-
Elektrofly blir ofte dyrere enn glow, da de fleste må ha micro-servoer. Dessuten må du ha fartsregulator, batteripakker og en god lader.
Jeg kan trygt anbefale Twin-star. Jeg har akkurat kjøpt denne selv, og den virker meget bra. Har ikke flydd den enda, men den var grei å sette i sammen. Spesielt billig ble det ikke, men så kjøpte jeg en proff lader og 4 microservoer også. (flyet med motorer kan plukkes opp for rundt 600,- i Danmark)
Med Twin-star vil heller ikke propellen kunne slå ned i bakken, med mindre du lander på hodet.Denne krever 2 microservoer i vingen, men ønsker du sideror må du ha 4. Du kan kutte ut sideror og plassere en vanlig servo til høyderor. Det anbefales også micromottaker, men jeg fant ut at en vanlig 7kanals hitec mottaker passer perfekt i flyet, så da sparer man noen kroner der. Modellen veier ca 1300g flyklar og er ganske stor (over 140cm vingespenn), så det burde tyde på bra flyegenskaper. Jeg kan skrive litt mer når jeg har tatt jomfruturen.
Comment
Forum Bottome ADS
Collapse
Comment