Hei,
Jeg har nå hatt luft under vingene på mitt nye stinson reliant sr-10, og det føles Flott. Flyet er helt og jeg er glad, siden jeg er ganske ny innen denne hobbyen og har bare fløyet litt wing dragon, og krasjet Merlin cessna og art tech coota.
Denne gangen var jeg litt nervøs for at det samme skulle skje igjen, Men dette gikk kjempe bra. Første flygning var på en fotballbane på lørenskog (søndag 18.03.2012). Underlaget var fryktelig dårlig høyt klumpete og gjørmete vått gress. jeg fløy en tur med hjerte i halsen og fikk landet det på hjulene etterfulgt av en liten kråkesnurr. Da bestemte jeg meg for å kjøre Oslo rundt for å finne et egnet sted å fly. Turen gikk til Ekeberg hvor tåken lå Tett, 10 metter sikt. Deretter dro vi til fornebu hvor jeg heller ikke syns det egnet seg å fly. På vei hjem hadde tåken lettet og vi svingte innom Ekeberg. Der var det folk som fløy fly og drev med sitt, så jeg bestemte meg for å prøve.
Det gikk strålende fikk til 5-6 greie landinger og flyet var fortsatt helt.
Da var jeg stolt.
I dag har jeg vert på hellerudsletta og flydd litt. gikk veldig bra i dag og flyet er fortsatt helt etter ca. 10 landinger. hadde en hard landing som bøyde landingshjul bena, men disse var bare å bøye på plass igjen.
Vis noen lurer på noe angående denne modellen så er det bare å spørre, skal gi svar utifra min lille erfaring med flyet.
Her er en liten Video fra Hellerudsletta Tirsdag 20.03.2012
Jeg har nå hatt luft under vingene på mitt nye stinson reliant sr-10, og det føles Flott. Flyet er helt og jeg er glad, siden jeg er ganske ny innen denne hobbyen og har bare fløyet litt wing dragon, og krasjet Merlin cessna og art tech coota.
Denne gangen var jeg litt nervøs for at det samme skulle skje igjen, Men dette gikk kjempe bra. Første flygning var på en fotballbane på lørenskog (søndag 18.03.2012). Underlaget var fryktelig dårlig høyt klumpete og gjørmete vått gress. jeg fløy en tur med hjerte i halsen og fikk landet det på hjulene etterfulgt av en liten kråkesnurr. Da bestemte jeg meg for å kjøre Oslo rundt for å finne et egnet sted å fly. Turen gikk til Ekeberg hvor tåken lå Tett, 10 metter sikt. Deretter dro vi til fornebu hvor jeg heller ikke syns det egnet seg å fly. På vei hjem hadde tåken lettet og vi svingte innom Ekeberg. Der var det folk som fløy fly og drev med sitt, så jeg bestemte meg for å prøve.
Det gikk strålende fikk til 5-6 greie landinger og flyet var fortsatt helt.
Da var jeg stolt.
I dag har jeg vert på hellerudsletta og flydd litt. gikk veldig bra i dag og flyet er fortsatt helt etter ca. 10 landinger. hadde en hard landing som bøyde landingshjul bena, men disse var bare å bøye på plass igjen.
Vis noen lurer på noe angående denne modellen så er det bare å spørre, skal gi svar utifra min lille erfaring med flyet.
Her er en liten Video fra Hellerudsletta Tirsdag 20.03.2012
Comment