Announcement

Collapse
No announcement yet.

Trottlestore og service

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Trottlestore og service

    Tidligere i vinter bestilte jeg en Bonanza med el retracts.
    jomfru turen ble tatt 11.03.12 på Ekebergsletten.Take off gikk fint , inn med hjula.
    Da landing nærmet seg begynte problemene , da hjula kom ut var nesehjulet borte og
    høyre retract kom ikke ut i det hele tatt.Kun en ting å gjøre buklanding.Etter at flyet hadde landet,
    var det tid for en liten inspeksjon.Motoren virket løs, tenkte at motor festet hadde løsnet.Overraskelsen var stor
    da det viste seg at motoren kun var festet med 1 skru.
    Sendte samme dag epost til TS, etter 3 dager purret jeg, fikk da svar om hva jeg trengte av deler for å flyet til å virke.
    Svarte på eposten, har etterspurt svar på den 2 ganger.Har også forsøkt å ringe, uten å få svar.

    Ser at en del av dere er fornøyd med servicen til TS, jeg for min del har kjøpt mitt siste fly der.

  • #2
    må bare si at jeg tror du har vært svært uheldig. kundeservicen til ts er vært upåklagelig de gangene noe ikke har virket som ventet. HP trår til og hjelper med råd og veiledning.

    Comment


    • #3
      Ja det var rart. Jeg har altid fåt den aller beste servise fra TS.

      Comment


      • #4
        Fikk en reklamemail fra de i dag, og for å få noe å le av, åpnet jeg den.
        Leste gjennom teksten på denne motoren.. Hvor får de det fra ?

        PowerPro 2208 2200KV Brushless Outrunner - ThrottleStore.Com

        "Høykvalitets børsteløs motor med ekstrem høy virkningsgrad produsert etter strenge militære spesifikasjoner. Disse motorene er av en kvalitet og presisjon som overgår det meste av motorer på hobbymarkedet"

        "Dette er motorer for den som verdsetter god solid kvalitet og høy ytelse i stedet for høy blingfaktor. Disse motorene tåler 20% høyere temperatur og turtall enn andre tilsvarende motorer. Magnetene, som er av meget god kvalitet, er også festet på en sikrere måte enn på tilsvarende motorer. Vi våger påstanden at det finnes ikke markant bedre børsteløse motorer på markedet, uansett pris, merkenavn og nevnte blingfaktor. Full returrett hvis du ikke blir fornøyd."

        Virkningsgrad på over 90 % på en motor med kv på 2200? Kanskje mulig på en større motor med kv nærmere 500.
        Hobbyking sine egenutviklede motorer som jeg tror disse kan sammenlignes med har toppen 70 % virkningsgrad.

        Click image for larger version

Name:	NTM2830-750-4s-dyno.jpg
Views:	1
Size:	98.5 KB
ID:	586985
        Bfight 210
        De Havilland DH 5 skala 1/5 med SC 91
        De Havilland DH 2 skala 1/5,3
        Phoenix RC Club

        Comment


        • #5
          Problemet med Throttlestore er at de tilsynelatene får så mye spam mail at de er nødt til å ha et særdeles effektivt spamfilter påslått. Dette tar dessverre også epost fra kunder. De har ved flere anledninger skyldt på spamfilteret, så man kan jo lure på hvorfor de fortsetter å ha det påslått.

          Jeg har hatt suksess med å kontakte dem gjennom forumet.
          Ørjan Pettersen
          Trenger du hjelp til oppsett av helikopter i Tromsø, bare ta kontakt.

          Comment


          • #6
            Rart at de ikke tar telefonen? Det er dårlig. Ellers har ikke jeg noe å klage på service fra T.S.
            Vennlig Hilsen
            Arne Husby

            Liker alt som flyr. Svært interessert i flyhistorie.

            Comment


            • #7
              har dårlig erfaring med ts jeg å, svarer aldri på mail og er delvis trege til å sende pakker! men elefun synes jeg fungerer bra

              Comment

              Working...
              X