Unconfigured Ad

Collapse

MX2 Fra Hobbyking.

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • karabin
    • Feb 2012
    • 121

MX2 Fra Hobbyking.

Folk og røvere! jeg har kjøpt meg HobbyKing R/C Hobby Store : MX2 Green 3D 1400mm EPO (PNF) Og lurte på om noen her noen tips, råd, erfaringer, meninger om dette flyet. Skal komme i posten nå plutselig.

Hilsen Jimmern
  • fjante
    • Mar 2010
    • 138

Sjekk motor festet, set eventuelt litt locktite på skruene til motoren.

Skummgummi på hjula har til to kompiser dotte av, hvis du flyr på gress bane så tav av hjulkåper, da gresset gjør slik at hjulene låser seg, kanskje litt svakt understell. Og sett et strekk eller ekstra magneter på canopy da magnetene fra hk er for svake slik at den går av i fart.

Dette er hva jeg vet

sent fra padda!
    Terje Vik

Ingen ting er umulig - det tar bare Velig land tid...

Comment

• karabin
      • Feb 2012
      • 121

[QUOTE=fjante;311430]Sjekk motor festet, set eventuelt litt locktite på skruene til motoren.

Skummgummi på hjula har til to kompiser dotte av, hvis du flyr på gress bane så tav av hjulkåper, da gresset gjør slik at hjulene låser seg, kanskje litt svakt understell. Og sett et strekk eller ekstra magneter på canopy da magnetene fra hk er for svake slik at den går av i fart.

Takk for tips! Skal gå over motorfeste og hjul. (har mistet motor i luften før...) Hvis canopy er litt dårlig festet kunne det kanskje være en ide å borre et hull bak under for å få ut lufttrykket..skal sjekke litt. Er kompisene ellers fornøyde? Jeg gleder meg i alle fall myyye

Comment

• fjante
        • Mar 2010
        • 138

Tror at dem er veldig fornøyd. Til prisen så er det en grei moddel.

Glemte en ting, denne modellen må ha litt fart når man skal lande, virker som at den bare "detter" ned under lav fart.

sent fra vibratorn!!
        Terje Vik

Ingen ting er umulig - det tar bare Velig land tid...

Comment

• karabin
          • Feb 2012
          • 121

Jøss trodde d flyet seilte godt jeg...æsj!

Comment

• karabin
            • Feb 2012
            • 121

Har noen et godt tips til et fly jeg kan trene på i realflight som er likt mx2. Fant noen nedlastbare 4stk. på Knifeedge men alle var forskjellige. Aner ikke hvordan det oppfører seg så litt trening hadde vært lurt. Flyr ofte Yak eller edge så de er vel ikke helt på bærtur. Men jo mer likt jo bedre

Comment

Working...