Unconfigured Ad

Collapse

Butikk i Porsgrunn/Skien ???

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • karabin
    • Feb 2012
    • 121

Butikk i Porsgrunn/Skien ???

Jeg sitter å bygger et fly og mangler kun en xt-60 plugg. Noen som vet om en hobbybutikk i omerådet? Virker som alt er konk!?

Setter stor pris på svar

MVH

Jim
  • xilian
    Chief Executive Officer
    • Feb 2009
    • 6522

Det meste er lagt ned.. Men tror det er noe på Sokrates eller.no?

Alternativt får du dra til Norwegian Modellers i Tønsberg, eller Elefun i Grimstad
    Tom I. Arntsen

Comment

• karabin
      • Feb 2012
      • 121

*
      Originally posted by xilian
      Det meste er lagt ned.. Men tror det er noe på Sokrates eller.no?

Alternativt får du dra til Norwegian Modellers i Tønsberg, eller Elefun i Grimstad
      Norwegian hadde ikke. Håper på Sokrates da. Takk for raskt svar grimstad er jo svinelangt. Sto med pluggen i hånda hjemme i Oslo og tenkte den trenger jeg ikke...Og hva er det eneste jeg mangler når jeg har reist på ferie? Jo akkurat den ene pluggen!!!! Fanken */""""

Comment

• Kjetil B
        • Jul 2005
        • 201

Jeg har deans jeg kan donere hvis det skulle være noe hjelp i det...
        * T-rex 450 PRO DFC 6S * T-rex 500 PRO EFL DFC * DJI Inspire 1 * E-flite Carbon Z Cub * Multiplex Dogfighter * Futaba 14SG *

Comment

• karabin
          • Feb 2012
          • 121

Takk! har rappet en fra lader for å teste flyet. Så hvis noen er i Omegn i morgen så hyl ut...kuult av dere å hjelpe. ( synd jeg så Kjose meld alt for sent men takk uansett) Er det ikke en flystripe i Larvik hvor jeg kan ta maiden forresten..

Comment

• Kjetil B
            • Jul 2005
            • 201

Jeg tenkte meg en tur til Flittig i morgen formiddag i alle fall. Er så spakrusten selv at det neppe er noe særlig til hjelp, men da er du neppe alene der oppe i så fall!
            * T-rex 450 PRO DFC 6S * T-rex 500 PRO EFL DFC * DJI Inspire 1 * E-flite Carbon Z Cub * Multiplex Dogfighter * Futaba 14SG *

Comment

• karabin
              • Feb 2012
              • 121

Tar meg en tur med det nye flyet hvis jeg tørr. Hva skal du fly da Kjetil?

Comment

• Kjetil B
                • Jul 2005
                • 201

Tar med en EF Extra 48" som jeg hadde maiden på på lørdag og en Fun Cub tenker jeg...

Comment

• karabin
                  • Feb 2012
                  • 121

Tøft. jeg kommer å sjekker ut. får se om jeg tester flyet mitt der..så litt trangt ut med masse trær helt inntil banen..når skal du opp?

Comment

• Kjetil B
                    • Jul 2005
                    • 201

Prøver å komme meg avgårde mellom 11 og 12, så bør være der senest rett over 12.

Ta med flyet, så ser du hva du føler deg komfortabel med i morgen!

Comment

• karabin
                      • Feb 2012
                      • 121

Will do!!

Comment

• karabin
                        • Feb 2012
                        • 121

Fant noen feil jeg må rette er ikke sikkert jeg rekker opp.... time will show!

Comment

Working...