Unconfigured Ad

Collapse

Ny Yak 54, hvilken modell?

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Caasberg
    • Oct 2006
    • 207

Ny Yak 54, hvilken modell?

Etter diverse brukttkjøp av 3D modeller med motorer er jeg blitt grundig lei andres grisemekking og hvite løngner (enkelte av de er faktisk ganske sorte ) Har nå en turnigy 30cc som fungerer ganske ok uten at jeg stoler på den, og en Grpro 50cc som fungerer helt topp samtidig som den nekter å varve mer enn 6300rpm, noe som ikke gir nok krefter.
    Som søndagsfly har jeg nå en Cmpro Extra 330 med en Turnigy 50cc, men det er jo ikke akkurat det råeste om man ønsker litt kjappe vendinger. Har også en OS 200FS og endel andre glow liggende, men de orker jeg ikke krangle mere med.... skal aldri kjøpe brukt eller glow igjen!

Jeg skal bestille nytt fly på tirsdag og ønsker derfor innspill på hvilke model som bør velges av 85" Aeroworks, 88" Extreme Flight, eller 87" Pilot Rc utgaven med ny bensin motor. Regner med å gå for en 55 DLE denne gangen, så jeg forhåpentligvis slipper med tull. Trenger kun nytt fly og motor da jeg har komplett Aurora 9 med flere 9 kanals mottagere, samt flere Hitec 7955 servoer.

Det virker som om Ef er veldig populært her på forumet, men selv heller jeg litt mot Pilot RC pga karbon understell, vingerør og slikt. Så har jeg en bror som mener AW er helt suverent...? Sikkert ikke så mye som skiller disse modellene uansett...

Setter stor pris på tips, og gleder meg til å fly noe skikkelig snart!
    Last edited by Caasberg; 07-04-12, 23:51.
  • Guest

#2 Unapproved
    Hei.
    EF, AW og pilot er alle meget bra EF-88'' yaken er vel ikke å få tak i lengere før de nye 91'' kommer senere.
    Jeg flyr mest EF, men har 2 stk helt sykt bra aw-modeller. Har også så vidt vært borti pilot-rc som også er veldig bra.

Her må du bare velge selv det du liker best Men gi oss gjerne en tilbakemelding på hva du valgte, og lag gjerne en tråd med bilder fra montering og flyging

Comment

• roger`n
      • May 2011
      • 93

Heisann !
      Det blir vel som anders e sier, smak og behag. Har selv en Pilot Yak yellow flame med dle 55 som jeg er veldig fornøyd med !
      Har også sett hva EF`n Extaen til anders tåler med brudd på alle fysiske lover og er like helt, det er meget imponerende
      Uansett lykke til med handel av nytt fly og gjerne en monteringtråd
      Like overrasket hver gang
      Extremeflight Edge 88 Dle 60

Bandit 50" elektrotjafs

Spektrum DX 7

Comment

• Tertitten
        • Dec 2007
        • 3014

Enig med de andre innleggene her.
        Selv er jeg veldig godt fornøyd med Pilotsettene og ikke minst servicen fra Elefun.
        Bruker selv bare DLE motorer. Rimelige motorer som har vert veldig trofaste for meg.
        Terje Egeberg
        "Opp ska det og det får bare virke"

38% Carf Sukhoi ZDZ 180
        40% Pilot Extra 330 DLE 170 http://pilot-rc.com/ProductShow.aspx?id=101
        35% Pilot Extra 330 DLE 120.
        3DHS slick 89" EME 60.
        3DHS Slick 71"

Comment

Working...