Announcement

Collapse
No announcement yet.

FpV spyhawk

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • FpV spyhawk

    Hei

    Noen tilbakemeldinger på spy hawken til throttlestore?

  • #2
    Siden den ikke er tilgjengelig ennå er det vel få som har noe å si. Og jeg er selv nysgjerrig på den så jeg har googlet en del, men finner ikke mer enn videoene fra karen som throttlestore selv har linket til. Han er visst veldig fornøyd, men jeg vet ikke hvor objektiv han er.

    Comment


    • #3
      Den er vel helt ny, de har jo ikke fått den inn på lager enda en gang. så er nok ikke mange som har prøvd den. men er litt intressert jeg også. også de nye heliene med fpv
      Tom Nohr
      Tennisveien 9
      2450 Rena

      Frsky taranis 9+
      Turnigy H.A.L. hexacopter. m/naza.m og nex5r
      Fieseler storch fra black horse m/ngh gf38
      + diverse små ting

      Comment


      • #4
        Mvh.

        Fredrik

        Comment


        • #5
          Hubsan har oppgradert SpyHawk ifølge denne snutten.
          Kan se ut som de tok, Bruce, (RCModelReviews) på alvor og gjorde om mye på selve flyet.
          Dog var det ikke der han hadde mest motsigelser til modellen.



          Personlig virker det som litt for komplisert for nybegynnere og litt for "leketøy-aktig" for viderekommende.
          Mulig jeg tar feil.
          Det står fremdeles høyt på ønskelisten min, mest for å kunne filme på en enkel og grei måte.
          HSP Brontosaurus 1/10 - HSP Brontosaurus PRO 1/10 - Turnigy Desert Racing Buggy 1/10 - Turnigy Trailblazer 1/8 - Art-Tech WingDragon (missing in action) - FMS Cessna 182 Sky Trainer - Lanyu Cessna Mini Trainer - TechOne Spirit EPP - EPO Yak 54 50EP ARF - HK Atom Mini Glider - HK Bixler - WLToys v911.

          Comment

          Working...
          X