Resette passord? Klikk HER
Har du en gammel konto, men ny mail? Send en melding, så fikser vi det. Bare si brukernavn og gammel + ny mailadresse
Vi kan også smelte sammen 2 brukere til 1, hvis du har registrert deg på nytt.
Vi setter pris på at alle logger seg inn, selv om du ikke skriver noe, dette for å se aktivitet.
Skal bygge meg ein Pibros sjølv når eg får tak i lim (3M 77 spray).
Og før du spør, eg veit ikkje kor du får tak i Depron. Kansje nokon frå Valdres flyklubb veit? (såg Petter Blindheim hadde eit Depron fly).
Lykke til.
Gert Hildrestrand.
Limets Venner.
Valdres Flyklubb Modell
Depron får du på din lokale maxbo. 3mm er passe for en Pibros. Depron selges i flak på litt over en meter x80cm hvis jeg ikke husker helt feil
Selv holder jeg på med ny forbedret versjon av Drenalyn'en jeg hadde tidligere.
Har hatt et par Pibros,kjempemorsomme på hang, sinnsyk rollrate. Pibros er ikke noe særlig for håndstart på jorder osv.
Den Drenalyn saken (så video på Valdres Flyklubb Modell si heimeside http://vfkm.no/ ) er den du har, motorisert eller seiler den?
Teikningar og eventuell bygge beskrivelse og reviews, finns det nokon plass på nett?
Gert Hildrestrand.
Limets Venner.
Valdres Flyklubb Modell
Den jeg fløy i videoen er motorisert med en speed300 gira 1:5,med 8x500AR celler. Mer enn nok kraft,i videoen var det minus 18 grader,så batteriene ga ikke fullt så mye strøm som de pleier å gjøre.
Her finner du nyheter, artikler og alt du trenger for modellflyging – skrevet av og for modellflygere.
Hilsen Kjetil
PS , jeg har bygget 550 Deltavinger som er sendt rundt hele verden
Nå holder jeg på med ny prosjekter
mvh Kjetil Sandal www.modellfly.no
-----------------------------------------------------------------------
Hvis flyet ikke vil taxe selv med full motor kan det være det ligger på rygg..
Følg med på www.modellfly.no fremover så vil du også se endel nye tegninger og nye prosjekter.
Jeg er nettopp blitt President i Nystartede "Exstreme Team Norway" og info vil snart komme på siden min.
Lykke til med Delta Bygging. Trenger du tips så send gjerne en mail eller skriv her så skal vi hjelpe deg.
Her finner du nyheter, artikler og alt du trenger for modellflyging – skrevet av og for modellflygere.
mvh Kjetil Sandal www.modellfly.no
-----------------------------------------------------------------------
Hvis flyet ikke vil taxe selv med full motor kan det være det ligger på rygg..
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment