Unconfigured Ad
Collapse
Hvor høyt har dere flydd? Konkurranse?
Collapse
X
-
HSP Brontosaurus 1/10 - HSP Brontosaurus PRO 1/10 - Turnigy Desert Racing Buggy 1/10 - Turnigy Trailblazer 1/8 - Art-Tech WingDragon (missing in action) - FMS Cessna 182 Sky Trainer - Lanyu Cessna Mini Trainer - TechOne Spirit EPP - EPO Yak 54 50EP ARF - HK Atom Mini Glider - HK Bixler - WLToys v911. -
-
Var ment som noe dere kan strekke dere etterHSP Brontosaurus 1/10 - HSP Brontosaurus PRO 1/10 - Turnigy Desert Racing Buggy 1/10 - Turnigy Trailblazer 1/8 - Art-Tech WingDragon (missing in action) - FMS Cessna 182 Sky Trainer - Lanyu Cessna Mini Trainer - TechOne Spirit EPP - EPO Yak 54 50EP ARF - HK Atom Mini Glider - HK Bixler - WLToys v911.Comment
-
Der gikk jeg i nybegynnerfella. fløy 467m første forsøk med 3D ultimate foamie vingespenn 60cm. ca. HobbyKing R/C Hobby Store : Mini 3D-Ultimate (Kit+Motor) Så skulle jeg prøve å toppe det?! Hvorfor? fordi jeg har et alt for stort konkurranse instinkt..Flyet forsvant selvfølgelig ut i evigheten....har lett i timeshvis uten resultat. Men jeg leder over kompisen min med 200m tross alt
PS: noen som har et park 3D fly og annbefale?Comment
-
Nå liker jeg ikke å være gledesdreper (og har gjort denne typen stunts selv også), men jeg tipper LT er bare sånn mellomfornøyde med tildels store modellfly i disse høydene...Remi A. Sørensen - 94877903
Leder i Lofoten RC-KlubbComment
-
Men for all del, høres kult ut, så lenge det er utenfor kollisjonsfare med fullsize 😃👍✈
Mvh Rune
Sent from my iPhone using TapatalkLast edited by gnistjeger; 24-06-12, 09:41.Rune Haugen// Asker Modellklubb // IMAC Norge //
// Jeti DS-16 // Futaba 7C // 3W Votec 322 - 2,7m// EF Laser 60" // EF Extra 300 78" //
// Dji Naza F550 // 2 stk Pilot Extra 330 2,7m // Krill Sukhoi 29 2,6m (R.I.P) //
// http://www.youtube.com/user/gnistjeger //
" It's all 100% electric ! "
Comment
-
Comment
-
500 fot er ca 150 meter. Det er kun i ubebygde strøk man kan fly så lavt som 500 fot over terrenget med fly, der hvor det er bebyggelse er det minimum 1000 fot over terenget som gjelder.
Utifra hvor man flyr så varierer høyden hvor man kommer inn i kontrollert luftrom, der hvor jeg flyr mest så begynner kontrollert luftrom på 2500 fot målt fra havoverflaten, dette gir oss ca 650 meter over stripa å fly på.
Er man i nærheten av flyplasser kan det meget godt være kontrollert luftrom fra bakkeniva og oppOlav Jørgensen
Low & fastComment
-
I fjor putta vi inni en sånn høydemåler /vario dings som paraglider gutta bruker, inn i 2,4 meter SD Yakn min. Jeg var oppe på 1625 meter mener jeg, snitt hastighet på 190 og noen km/t og en vertikal hastighet på 26 m/sek.
Jeg har posta noe om dette et annet sted her, men husker ikke hvor. Mulig jeg var litt lavere, men mener det var over 1400 meter.Knut Erik
But it flies, so who cares??
www.torqueroller.com
Steikje galen
www.skalamodellflyklubb.no
www.teamflyingcircus.comComment
-
Comment
-
I fjor putta vi inni en sånn høydemåler /vario dings som paraglider gutta bruker, inn i 2,4 meter SD Yakn min. Jeg var oppe på 1625 meter mener jeg, snitt hastighet på 190 og noen km/t og en vertikal hastighet på 26 m/sek.
Jeg har posta noe om dette et annet sted her, men husker ikke hvor. Mulig jeg var litt lavere, men mener det var over 1400 meter.Comment
Forum Bottome ADS
Collapse
Comment