Announcement

Collapse
No announcement yet.

EPO Yak 54 50EP ARF fra throttlestore

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Da har fulen fløyet. Var på banen i dag med flyet og det fikk seg fire turer. Må bare si at det fløy over alle forventninger skikkelig morsom model. Motorkraft i massevis og flytid på ca 10 min med den knøtlille tanken jeg har satt inn. Skal sette inn en lit større tank på 330mL slik at jeg får 15 min flytid. Fløy med en 11x6 propell og den største forskjellen sammenligned mes elektroversjonen er at flyet har langt høyere toppfart med glow motor. Motorkraften vertikalt ble vel omentrent den samme og er stor nokk til og dra fint ut oppover når en har hengt stille en stund.
    Ingen tvil om hva som er min favoritt det er Glow.

    Comment


    • #32
      her flyr leo, 50-50 motor, skal gi 1921w bruk med 6.5KG thrust, flydd på 2650 6s 45c og 100A esc

      Comment


      • #33
        Tøf den der. Jeg har brukt fuel versjonen min en masse har sikert snart 50 turer og den går som et skudd el versjonen har ikke vert så mye brukt da den er kjedeligere og fly og det blir for mye styr med batterilading. Eneste problemet om en kann si det er at disse magnetene som holder covlingen på plass løsnet i covlingen etter 10-15 turer. Jeg har bare satt inn noen lange tynne sktuer i steden og det funker fint.

        Comment


        • #34
          Hei, her ser du leo fly den med 15x8 og ca 1900w utakk, bra med power selv mot slutten av turen

          Comment

          Working...
          X